HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ventet på en rikstv, dekoder i fire uker. Håper dere sender den ut snart, da er avhengig av å ha tv.
Hei dette er noe som Rikstv sender ut. Om du enda ikke har fått dette anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon så kan vi få purret opp på Rikstv Mvh Roar | HomeNet
Endelig fått lys på linja. Testa i rundt 14 daga nu, and I love it. Fiber 1000/1000. I rock the INET. Konge Homenet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Godt å høre alt er helt "Konge" :) Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Leveransen fra Homenett fremstår for meg som systematisk svindel. Sterke ord kanskje, men når man ser at så mange andre har hatt samme dårlige opplevelser. Vi har hatt/har tregt wifi som til tider bare stopper helt opp. Så man får beskjed om at de ikke ser noen feil på sin side og at det feks må skyldes brukernes mobiltelefoner.. MEN at de tilfeldigvis selger en løsning på problemet med en premium utgave ruter med raskt og knirkefritt internett, til et aldri så lite ekstra månedsgebyr. I tilleg har også vi hatt den hyggelige opplevelsen av å bli ‘’truet’’ med fakturering av montør dersom denne skulle kjøre bomtur til oss for å sjekke. Ikke å anbefale...
Hei Kristian, Beklager å høre du har problemer med tjenesten, vi ønsker selvsagt å sjekke dette. Men for å kunne sjekke dette må vi utelukke feil fra din side slik at men ikke ender opp med et slikt gebyr, vi ønsker ingen kunder dette gebyret derfor er det viktig at vi informerer deg om dette. Ta direkte kontakt om du enda har problemer med tjenesten. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg er fornøyd med alt egentlig, men er blitt dyrt
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Godt å høre du er fornøyd! Du kan ta kontakt med salg på telefon å forhøre deg om dem har noen tilbud. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Useriøst selskap. Flere måneders ventetid for å få Internett. Ekstremt dårlig kundeservice.
Hei Kjetil, Vi har dessverre forsinket leveranser på ny bestillinger, vi forsøker å fikse dette så raskt vi kan. Bekalger igjen forsinkelsene. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har nettopp skiftet fra kabelinternett (Canal Digital) til fiberinternett fra HomeNet. Nettet ble mindre stabilt, og i enkelte perioder mye, mye tregere. Dette var ikke bra i det hele tatt! Vil bytte tilbake til min gamle leverandør, men dessverre må jeg vente til bindingstiden er over. Moralen er: Ligg unna HomeNet! Ikke verdt pengene!
Hei Anita, Vi ønsker å levere bedre hvertfall like bra som din tidligere leverandør, og må bare beklage du opplever problemer med tjenesten. Vi ønsker å finne en løsning og må derfor be deg ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg har nå hatt Homenet som leverandør i noen måneder. Har aldri hatt så ustabilt nett noen gang.
Hei Henrik, Slik skal det selvsagt ikke være, her ønsker vi å finne en løsning. Derfor må vi be deg ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet