Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt

Omtale av  Henrik

Jeg har nå hatt Homenet som leverandør i noen måneder. Har aldri hatt så ustabilt nett noen gang.

Svar fra HomeNet
24.09.2019 22:13

Hei Henrik, Slik skal det selvsagt ikke være, her ønsker vi å finne en løsning. Derfor må vi be deg ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Leverer ikke det de lover

Omtale av  Kris

Har hatt Homenet som leverandør i 8mnd. Og kan mildt sagt si at jeg er veldig misfornøyd! Et meget ustabilt nett og lite behjelpelig kundeservice. Ble lovet 21mbit, får max 16 og helt nedi 8mbit. Til tider er det umulig å streame og at 2 surfer på nett. Tok kontakt med kundeservice, der ble jeg møtt med at alt så bra ut, og lite de kunne gjøre. Atpåtil når jeg spurte om de kunne sende en montør som kunne se på problemet, fikk jeg beskjed at den regningen måtte jeg ta. Har i senest tid fått nok, og har prøvd å fristille meg fra de 12mnd bindingstid. Dette kunne de heller ikke hjelpe meg med, når alt ser bra ut på deres side. Det neste vil være og ta saken videre til forbrukerrådet. Vil anbefale alle som tenker på å bruke Homenet, om å tenke seg om. Mitt råd er å unngå de som nettleverandør for alt. Konklusjon, elendig bredbånd og kundeservice.

Svar fra HomeNet
24.09.2019 22:13

Hei, Beklager å høre du har problemer med tjenesten fra oss, du skal selvsagt fristilles fra avtalen om vi ikke leverer ihht avtale vilkårene. Vi ønsker å sjekke dette på nytt og ber deg derfor ta direkte kontakt med oss for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (3)

Problem med nettet siden dag 1 det ble byttet over dere

Omtale av  Fariba F

De har bindingstid på 12 måned og leverer det verste av det verste. Siden dag 1 så var det problemer. Nå har vi hatt dem i halvt år og må kontakte dem en gang per måned minst for at man har ikke internett. Kontaktet dem nå siden vi har ikke hatt nett på 3 dager og enda har de ikke sendt noen eller tatt saken seriøs og sier at de kan ikke sende noen iløpet av de neste 4 dagene! Bruker jo Internett for å se på tv og alt annet. Virker som en bedrift kan bare ikke bryr seg om sin kunde siden de har bindingstid?!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21:50

Hei Fariba, Beklager å høre vi ikke har fått rettet feilen din fort nok, vi gjør alt vi kan for å fikse alle feil så fort vi kan. Om det ikke har blitt fikset ta direkte kontakt, så skal vi sjekke hva som har skjedd. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Ringer aldri opp igjen

Omtale av  Axel

Har forsøkt å komme i kontakt med Homenet i flere uker. Hver gang får jeg beskjed at noen skal ringe meg opp, men hører ikke mer fra dem. Har prøvd å sende Mail og ringe, men får aldri svar.

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21:50

Hei Alex, Beklager å høre dette, slik skal det selvsagt ikke være. Vi skal være tilgjengelige på telefon og chat mandag til fredag fra 08-21 Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (3)

Hold deg unna!

Omtale av  Jan

1 år uten fått fiber. De sa jeg kunne skrive meg av listen å vente uten gebyr. Så fikk jeg regning på 9000,- kr. Svindel, løgn, dårlig service! Hold dere unna!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21:49

Hei Du skal selvsagt ikke ha noe gebyr om du ikke har signert / godtatt noe avtale. Om dette stemmer ønsker vi at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan sjekke dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig opplegg

Omtale av  Mathias

Bestilte nett fra HomeNet hvor de sa de kunne installere mot gratis etableringskostnad, men grunnet en feil hos dem førte det til en forsinkelse på 2 uker. Deretter etter å ha ventet rundt 3-4 uker siden bestillingen fikk vi beskjed om at det skulle komme en installatør mellom klokken 8 og 16 for installasjon. Dette skjedde aldri, og når vi ringte å hørte hva som hadde skjedd, var det lite hjelp, og generelt avvikende svar. Fikk beskjed at det skulle opprettes sak og at installatøren mest sannsynlig kom neste dag. Ringte igjen neste dag for å forhåpentlig få mer informasjon, men det var ingenting de kunne gjøre mens vi kun fikk beskjed med å vente på at installatøren skulle ringe, altså samme lovnad som forrige dag. Etter å ha ringt enda en gang viste det seg at de plutselig ikke hadde mulighet til å legge Internett til huset vårt likevel. Styr unna dette selskapet!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21:49

Hei Mathias, Vi beklager at oppkobling har tatt lengre tid en forventet, vi har dessverre mange utsettelser for øyeblikket. Dette er eskalert til høyeste led, og vi prøve å finne en løsning. Det var beklagelig å høre vi ikke kunne levere tjeneste til deg, slik er det av og til dessverre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Umulig å komme i kontakt med noen ansvarlige personer

Omtale av  Halfdan

Skulle ha Internett i ny bolig. Montører kom ikke til avtalt tid, umulig å komme i kontakt med folk som kunne hjelpe og nå to måneder siden jeg bestilte har jeg fremdeles ikke Internett. Nå vil de ha meg til å betale et gebyr på tusen kr fordi en montør ikke fant noen hjemme. Men vi var beviselig hjemme hele den dagen. Styr unna!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21:49

Hei halfdan, Dette ønsker vi å sjekke, derfor ønsker jeg at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan finne ut hva som har skjedd Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR