Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
78
av 85 innen
bredbåndsleverandør
50%
anbefaler
HomeNet

"Dårligere og treg nett opplevelse"

Omtale om HomeNet skrevet av Hassan for 05.07.2019 14.34

HomeNet har totalt 587 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårligere og treg nett opplevelse"

Etter at jeg har gått over fra Telenor til Homenet så har surfing og litt gaming blitt dårligere. Mens alt det der fungert helt greit før. Det er greit at det koster litt mindre, men det er ikke verdt den opplevelsen du får med abnonemt. Det er nesten så en føler at man betaler for noe som ikke er bra nok dessverre. Og nok med det så kan det bli dyrt når man finner ut at det er dårlig produkt og skal si opp. Da må du nemlig betale for bindingstiden. Røveri as.. som kunde så har du alt å tap for å sundet sånn.

Bytt.no
"Dårligere og treg nett opplevelse" skrev Hassan om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Hassan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært langt unna lovet båndbredde"

Jeg og svært mange naboer i Vestbyen i Bodø bestilte i fjor en 1000/1000-linje hos HomeNet. Samtlige jeg har snakket med opplever langt mindre båndbredde enn dette. Selv oppnår jeg under 200 Mbps ned og rundt 350 Mbps opp. Dette tilsvarer mao. 20% av båndbredden man har bestilt ved nedlasting og 1/3 ved opplasting. Når man ringer og klager, får man standard bortforklaringer om at man for å oppnå 1000 Mbps må koble rett i uttaket og ikke via WiFi, ha god nok hardware osv. Jeg forventer at avtaleperioden for introtilbudet vi fikk for 1000/1000 starter i det de åpenbare feil og mangler ved nettet i området er ordnet opp i. Enn så lenge er kvaliteten på produktet elendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
""Fast lav pris..""

Tja - nå koster 'HomeNet 603 kroner pr måned. Det er alt alt alt for mye. Utfordringen er at de 2 andre tilbyderne ligger på ca det samme. Er det virkelig månedprisen for ADSL nå??

Svar fra HomeNet
05.07.2019 11.38
Hei,
Hei ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med vår salg avdeling.
Det er ofte mulighet til å binde seg opp til oss for 12 mnd for å få lavere pris på nettet.
Vennlig hilsen
Roar | HomeNet
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Stadig uten internett"

Fungerer bra når det en gang fungerer, men vi er stadig uten Internett på grunn av feil de tydeligvis ikke evner å ordne.

Svar fra HomeNet
27.06.2019 12.53
Hei Karoline,

Beklagere å høre du har opplevd mye feil med tjenesten, slik skal det selvsagt ikke være. Om du enda opplever problemer ta kontakt med oss direkte på telefon for et videre feilsøk.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Har hatt Homenet i noen år nå og er godt fornøyd med det de har levert. Ingen andre har greid å levere så mange mbit til en så billig penge. Bra kundeservice.

Svar fra HomeNet
27.06.2019 12.51
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no
Godt å høre du er fornøyd med tjenesten.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
HomeNet har totalt 587 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR