Disse modemene de leverer kan ikke selv bridges. Man må ringe inn til support slik de kan bridge den for deg over internett. ....men om litt så går instillingene tilbake. Hva gjorde jeg da nå? Kjøpte eget Adsl modem på nettet. Har nå vært problemfritt i flere år.

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Anders og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ustabilt siden dag 1, dårlig kundeservice. Aldri skrevet en anmeldelse i hele mitt liv, så det sier litt.
Skulle gjerne hatt lavere pris. Kanskje også en klarere differensiering på muligheter.
Effektiv og profesjonell utredning og løsning på problemet. 👏👏👏
Vi skulle få fiber-nett i borettslaget fra HomeNet. Den dagen kabler og div. skulle legges i hele bygget rakk de ikke å gjøre ferdig min leilighet. Det var visst svært vanskelig for de som jobbet på kundeservice å få ordnet en ny installasjon. "Du er lagt til i systemet, så du må bare vente." – eller noe i dur, fikk jeg som svar hver gang jeg ringte og spurte. Det resulterte i litt over to måneder uten hverken internett eller TV. Det er ganske drøy kost i 2018. (Fikk hørt en del på radio, da ...) Fikk ingen erstatning, og jeg måtte selv be om å få slippe å betale for de to månedene jeg ikke hadde internett i boligen min ... Dette bør vel kunne gå litt mer smertefritt en slik jeg opplevde det?