Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet

"Billig nettlinje, men kunne spart seg for de begrensede Zhone modemene"

Omtale om HomeNet skrevet av Anders for 17.04.2018 19:39

HomeNet har totalt 815 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Billig nettlinje, men kunne spart seg for de begrensede Zhone modemene"
3 syns denne omtalen er nyttig

Disse modemene de leverer kan ikke selv bridges. Man må ringe inn til support slik de kan bridge den for deg over internett. ....men om litt så går instillingene tilbake. Hva gjorde jeg da nå? Kjøpte eget Adsl modem på nettet. Har nå vært problemfritt i flere år.

Svar fra HomeNet
18.04.2018 13:43
Hei Anders, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Det er korrekt som du sier at vi må bridge modemet hos oss. For noen skaper dette litt ekstra bry og kunne vært løst mye bedre ved at dere fikk tilgang på dette selv. At instillingene går tilbake er litt ukjent, men vi vet at det skjer dersom det blir utført reset av modemet. Vi håper å senere kunne tilby en lettere løsning på dette, men desverre er det ikke slik i dag. Godt å høre du er fornøyd med bredbåndet ellers, vi setter stor pris på tilbakemeldingen og tar dette videre. Du får ha en fortsatt fin dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet
Bytt.no
"Billig nettlinje, men kunne spart seg for de begrensede Zhone modemene" skrev Anders om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Anders og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt nett. Nettet skulle aldri svikte.. Sa de"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt siden dag 1, dårlig kundeservice. Aldri skrevet en anmeldelse i hele mitt liv, så det sier litt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice"

Skulle gjerne hatt lavere pris. Kanskje også en klarere differensiering på muligheter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Professionelle"

Effektiv og profesjonell utredning og løsning på problemet. 👏👏👏

Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Var to måneder uten internett eller TV"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi skulle få fiber-nett i borettslaget fra HomeNet. Den dagen kabler og div. skulle legges i hele bygget rakk de ikke å gjøre ferdig min leilighet. Det var visst svært vanskelig for de som jobbet på kundeservice å få ordnet en ny installasjon. "Du er lagt til i systemet, så du må bare vente." – eller noe i dur, fikk jeg som svar hver gang jeg ringte og spurte. Det resulterte i litt over to måneder uten hverken internett eller TV. Det er ganske drøy kost i 2018. (Fikk hørt en del på radio, da ...) Fikk ingen erstatning, og jeg måtte selv be om å få slippe å betale for de to månedene jeg ikke hadde internett i boligen min ... Dette bør vel kunne gå litt mer smertefritt en slik jeg opplevde det?

HomeNet har totalt 815 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR