Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig signal. Misfornøyd. Dyrt til og være så dårlig

Omtale av  Sander K. A

Utrolig dårlig kundebehandling. Dem gir deg veldig dårlige signaler. Til en veldig høy pris. Jeg fikk 10 i hastighet for 600kr i mnd. Jeg ville derfor ikke ha dem men da sa dem jeg måtte betale 2000 for avlysning. Veldig dårlig. Jeg jobber med saken.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10:41

Hei Sander. Det er ikke noe kjekt at du føler deg dårlig behandlet og jeg håper det er noe vi kan gjøre for deg. Hastigheten vi kan levere varierer etter en rekke forhold som teknologitype (fiber, DSL, eller mobilt bredbånd) og linjekvalitet / linjeavstand (gjeldende kun for DSL). 10m/bit forstår jeg at ikke er tilstrekkelig for alle og vi skulle gjerne levert mer. Ved større behov for nettkapasitet anbefaler vi at du undersøker mulighet for fibertilknytning. Vi skal alltid levere i henhold til hva du har bestilt, og prisen for abonnementet tydeliggjøres både ved bestilling og i ordrebekreftelsen. Siden det er større kostnader for oss å koble opp nettet har vi ikke mulighet til å "teste" ut hvorvidt 10m/bit er tilstrekkelig etter ditt bruk. På nettsiden vår beskriver vi Bredbånd 10 ved "Når noen få brukere skal surfe og strømme. Middels lav kapasitet". Det kan være vi kan levere en høyere høyere hastighet som passer ditt bruk. Ta gjerne kontakt om du ikke har sjekket opp i dette før. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dette bredbånd har fungert utmerket

Omtale av  Trond S

Dette bredbånd har fungert utmerket og ingenting og ikke noe og utsette på Nextgentel. Har fungert så og si feilfritt for meg. Ikke noe dårlig jeg kan huske her.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
02.08.2019 20:58

Hei Trond Tusen takk for din tilbakemelding. Alltid kjekt å høre at du er fornøyd med oss som leverandør. Ønsker deg en god helg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Skikkelig dårlig service

Omtale av  Bassam S

Ingen hastighet for å si det rett. Luringer de som jobber på NextGenTel. De tilbyr internett på steder de ikke har dekning i...

Svar fra NextGenTel Bredbånd
02.08.2019 20:57

Hei Bassam. Vi tilbyr til del fleste steder i landet, men er dessverre noen områder der vi ikke kan. Det høres ut som bestillingen ble lagt inn og at den etterhvert ble kansellert siden det ikke var mulig å levere. Det er noen tilfeller der vi ikke vet før montør har vært å sjekke om vi kan levere eller ikke. Hvis du ikke har mulighet til å få en fysisk internett linje til boligen din, er nok mobilt bredbånd en grei løsning for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Fungert godt

Omtale av  Anniken S

Bredbåndet innfridde, ingen problemer og bare én driftsmelding i løpet av et år.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10:28

Hei Anniken. Kjekt å høre at bredbåndet innfridde dine forventninger. Ha en fortsatt fin sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Elendig!

Omtale av  Per G. G

Dårlig kommunikasjon innad slik att vi er uten Internett i en måned no. Så igjen elendig ifra NextGenTel!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.08.2019 14:31

Hei Per Usikker på hva som har skjedd her siden jeg ikke får søkt deg opp i systemet vårt, vi ønsker selvfølgelig ikke at kunde våre er uten internett. Jeg håper du tar kontakt med oss og gir oss en tilbakemelding på hva som gjorde at kommunikasjonen vår er for dårlig slik at vi kan forbedre oss. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig service

Omtale av  Roger J

Forsøkte å komme tilbake som kunde i mai, fikk da beskjed om at jeg ble regna som ny kunde, og da tok det 2-3 uker! Da kjøpte jeg internettjenester fra en konkurrent! Og så får jeg krav nå fra dere om at abonnementet mitt blir stengt om jeg ikke betaler regningen på 840,- Helt elendig service, er ferdig med dere for alltid :)

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.08.2019 14:31

Hei Roger. Om du avslutter abonnementet og på et senere tidspunkt bestiller på nytt så er installasjonstiden lik både for tidligere kunder og nye. Bestilling av oppkobling og installasjon går gjennom netteier og vi kan ikke overstyre hvor lang tid det tar. Takk for at du i utgangspunktet ville tilbake til oss. Det er leit å høre at vi ikke klarte å møte ditt behov. Vedrørende regningen du har mottatt er det viktig at du tar kontakt med oss så vi kan få sjekket opp i saken. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Meget god håndtering av kunder etter ekstremuværet

Omtale av  Alfred

På grunn av mange som var uten bredbånd etter ekstremt lyn var køen lang. Jeg la igjen mitt telefonnummer for å bli oppringt senere. Jeg skulle ikke miste plassen min i køen, sa de. Jeg trodde ikke på det og ble overrasket da ventetiden var omtrent det som var estimert. Fikk en hyggelig kundebehandler og etter noen sikkerhetsspørsmål om jeg var den jeg utga meg for, det satte jeg pros på, så var ny router på vei i posten. Det er alltid hyggelig å bli tatt på alvor av en hyggelig kundebehandler. Terningkast 6.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
01.08.2019 14:31

Hei Alfred Tusen takk for din tilbakemelding og det var godt å høre at du fikk den hjelpen du var ute etter. Vi er klar over litt ekstra lang ventetid nå de siste dagene, men jobber med tiltak for å bedre ventetiden. Om du skulle oppleve lang kø på telefonen neste gang, kan jeg anbefale deg å ta kontakt enten via chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR