Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
25%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Dårlig dekning, dårlig service"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Eliska D for 03.11.2020 17:36

NextGenTel Bredbånd har totalt 896 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Eliska D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at vi ønsket bytte navnet på betaling fra meg til datteren krever Nex gen tel en sume på 1500 kroner kun for fikse et nytt navne . Internett er fortsatt på samme adresse. Har vært kunde over fire år ,men nå er vi på jakt etter en ny leverandør .

Bytt.no
"Dårlig dekning, dårlig service" skrev Eliska D om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Eliska D og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Stian S. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Makan til lureri og dårlig TV-tjeneste skal du lete lenge etter"
3 syns denne omtalen er nyttig

En forferdelig opplevelse. Det har vært problemer med TV-tjenesten via fiber siden vi fikk den. De sender på ny ruter, TV-dekoderboks og nye oppdateringer. Noen feil forsvinner og andre dukker opp. At vi må betale 5000 kr for å si opp (bryte binding) fiber-internetten er jo helt mafia i 2020. Styr unna. Hadde ikke trodde jeg skulle skrive dette; men: jeg savner Telenor. Nå venter Altibox snart og det vet jeg at virker.

Jan H. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stadige utfall og manglende internett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nå hatt en 30/10 ADSL linje i Kristiansand i 2 mnd. Den er mildt sagt ustabil. Etter mye utfordringer i oppstarten, fungerte det fint i 1 mnd. Modem er bridget (det benyttes ett TPlink Mesh system) og har fast IP. Det er fast IP mellom modem og Mesh ruter - så dette burde være en «no-brainer». MEN, uansett hva jeg gjør blir ikke dette stabilt. Har resatt både Iteno modem og nettverk utallige ganger. Har forsøkt m modem m DHCP - gir utfall det også. Styr unna om det finnes alternativer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ikke får man kontakt pr telefon. Tar den aldri . Finnes ikke service innstilt. Nettet er hakkete og dårlig

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Treigere enn ein snegle som henger fast"
3 syns denne omtalen er nyttig

Treigt nett og ruter som ikke tåler streaming på en enhet og høytaler koblet på nettet. Det lugger, lyd faller ut, og hvis du er modig nok til å sitte på vg mens du streamer på tven kollapser nettet helt og alt op resettes.Det skal ikke være sånn med 30mbps. Ubrukelig opplegg. Aldri igjen. Til tider har nettet vært borte i over et døgn uten av kundeservice er tilgjengelig eller kan hjelpe. Det eneste forslaget de har er å restarte ruter og å slutte å se på netttv. Og lagring på sky er det bare å glemme. Da kunne du like godt brent opp ruteren.

NextGenTel Bredbånd har totalt 896 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR