NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Internet som ikke fungerer og når det gjør det med alt for dårlig hastighet. Ekstremt mye tull med de på kundeservice. En påsto at det var forskjellige kjøleskap som hacka seg på internet og stjal hastighet. Kun villig til å ordne opp etter trussel om forliksråd. Venter enda på pengene de skylder meg. Flere timer ventetid på telefon, med mindre man trykker på bli ny kunde, da tar de den plutselig med en gang. Nextgentel er et selskap som gir fullstendig blaffen i kundene sine. Aldri opplevd lignende noen gang. Anbefaler alle å styre unna!
Dårlig nett, elendig service og lover og lyger. Styr unna!
Rot og surr hele veien. Selv når Telenor kuttet fasttelefonlinja i gata tok det nextgentel 3 uker å finne ut at de de leie linja av ikke tilbød linje lengre, og at de derfor ikke kunne levere nett til meg mer. Tilbakebetaling av to regninger tok 3 måneder og minst 20 telefoner....
Forferdelig dårlig. Etter inngått avtale med fast pris, fortsetter de bare å sende regning på regning. Brev får man ikke svar på.
Unstable, slow internet. Restarting modem multiple times a day.
Byttet fra Telenor til NextGenTel fiber. De har ikke klart å levere alt utstyr - til tross for avtale i juni, levering av utstyr i begynnelsen av september, og flere purringer på utstyr som ikke er levert (HD PVR). Å sende en enkel boks burde være en smal sak, men for NextGenTel er det tydeligvis for komplisert. Jeg vurderer å skifte til annen leverandør så snart som mulig.
Vi har vært uten Internett og TV i 14 dager. NexGentel oppretter sak etter mange klage telefoner. Vi har fått ekstern hjelp og ny ruter, men problemet er ikke løst. Dere avslutter saken som ikke er løst og oppretter en ny sak. Dette er galskap. Saker må løses! Vi bor i 0880 Oslo. Er det andre NexGentel brukere i området som mangler nett? Klokka 23 om kvelden kan vi være heldige og få nett tilkobling!