Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vente i køøøøøø

Omtale av  Bente F

Jeg gir opp å vente på å chatte. I går ga jeg meg. I dag har jeg ventet i over 1 time allerede, begynte som nr 4 i køen, er nå nr 2 etter over 1 time. Seriøst!!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare søppel

Omtale av  Kjetil

Hold dere langt unna. Dårlig kundeservice og elendige hastigheter. Eneste grunnen til at dette selskapet enda eksisterer er fordi de har monopol på steder det enda ikke er bygget ut fiber, altså de gamle kobber linjene som brukes til telefon.

Elendige på å rette feil

Omtale av  Kjell O. A

Har nå vært uten nett og tv i flere dager. Sier at alt er ok, men ingen respons på resett, drar ut og inn på kabler. Alt uten resultat. Synd at jeg lot meg lure, tiltross for advarsler. Skal si opp tvert. Nok er nok.

Leveransen svikter

Omtale av  Nicola M

Jeg har ikke de store krav til hjemmeinternet og det har fungert tilfredstillende i alle år, men nå ser det ut til at det er slutt på det. Det har faset seg ut gradvis med mer og mer avbrekk til det ble helt borte for noen dager siden. Kundebehandlingen oppleves som ikke tilfredstillende. Telefonmenyen satt jeg i en kø som varte 50 minutter og chatten virket ikke uansett om jeg ba om nytt password eller ikke. Så det er rett og slett uakseptabelt.

Bra Kundeservice

Omtale av  B. A. R

Etter min erfaring så har nextgentel bare vært problem fritt for min del. Håper de fleste her inne ombestemmer ang tilbudene de leverer... For de gjør de.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig!

Omtale av  Ikke-Fornøyd-Kunde

Utrolig dårlig kundeservice! Holder ikke det de lover! Nesten umulig å få de til å rette problemer, til tross for at de selv har skyld i disse! Feilfakturerer og må kontaktes uttallige ganger for å fikse dette igjen.

Elendig og treig service

Omtale av  Daniel

Da nettet jeg bestilte fra dem skulle aktiveres fungerte det ikke i det hele tatt. Etter maaaaaange timer frem og tilbake med kundeservice endte de opp med at saken måtte sendes videre til teknisk. Dagen etter kom det SMS om at jeg måtte være tilgjengelig på telefon. Likevel to det over én uke før jeg hørte noe fra dem igjen. Da kom en SMS om at feilen var rettet istedenfor å ringe meg for å høre om den faktisk var rettet. For det var den ikke. Det var fremdeles ingen internett. I frustrasjon kontaktet jeg nok en gang kundeservice og bruke mange timer før de konkluderte med at saken måtte sendes videre til teknisk, hvorpå jeg da sa at jeg ville bruke angrerett og si opp. Lærte da at angrerett på tjenester er 14 dager fra bestilling, ikke 14 dager fra mottak av det man bestiller slik det er med varer. Alle de dagene var brukt opp allerede i treighet fra NextGenTel. Så da ville det komme et bruddgebyr på 1500kr. Jeg ba kundebehandleren om å sende saken videre til noen som kunne vurdere å la meg slippe dette bruddgebyret. Internettet kom så på plass neste dag, men det tok over én måned å få svar på forespørsel om å kunne bruke angrerett, og konklusjonen var at jeg kunne få bruddgebyret til 1750kr istedenfor 2500kr. For bruddgebyret var høyere nå som tjenesten var blitt aktivert. Endte opp med å sende dem en av de mest frustrerte epostene jeg noensinne har skrevet og krevde å hvertfall ikke betaler mer enn 1500. Fikk da svar neste dag om at de godtok 1500kr i bruddgebyr og de kuttet nettet på dagen så jeg ble stående uten internett. Bruddgebyret på 1500kr betaler jeg nå med glede, for det er så verdt det for å bli kvitt dem! Heldigvis hadde jeg fremdeles routeren fra Ice liggende så internett fra dem var på plass på under én time etter jeg ringte dem. Der brukte jeg også kun 1 minutt på komme gjennom istedenfor flere timer hos NextGenTel. Ice var et strålende eksempel på hvordan kundeservice burde være. NextGenTel er det motsatte!

NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR