Bestilt fiber på en allerede klargjort fiberlinje, skal kun flyttes fra Telenor til NextGenTel. Etter 2 mnd har ingenting skjedd etter at eggar purre 3 ganger. Dei ringer så og seier at eg må levere fullmakt for overføring av linje ogat eg kan forvente det tar4 uker til før det skjer noe. Elendig!
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Johan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Holder ikke det de lover om levering. Velger du å avslutte pga ikke overholdt levering blir du prakka på med gebyr på 5000 fordi de holder sin levering men ikke har gjort som de muntlig pr tlf lovet.
Etter at jeg bytta fra kobberbredbånd til trådløst driver de enda å fakturerer meg for det dekoder, linjeleie og det gamle bredbåndet. Har ringt dem og klaget på dette. Men de legger jo bare saken død å holder ikke engang det de lover azza...... Så dem svindler kunder så å si. Kan bare si det rett ut at jeg skal bytte leverandør
Var bra Akkurat i starten, men så fort noe begynte å gå galt fikk du null hjelp av Support. bare for at de har Monopol og det ikke er andre levrandører i område behandler de deg som møkk, Søpple nett.!
Totalt trash kundeservice, ikke interessert i å forbedre nettet eller engasjere seg i å løse problemet når man mister nett konstant. Hevder man ikke kan laste ned spill fra Steam (spillprogram) og surfe på nett samtidig på en 100/100 linje. Mener det skal være sånn, og at man ikke kan regne med å laste ned og lese VG samtidig. Minner mest om modem. Bedritent.