Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 693 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 693 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 692 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
325
210
130
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 692 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hold dere unna

Omtale av  Nina R

Først så skulle de ordne de internett snarest. Så får vi plutselig mail om at installasjon blir senest 25.april Vi ventet i 2 mnd . Vi fikk ikke lov å kansellere selv om vi hadde fått feil info. Mellomtiden sendte de ruter selv om vi opplyste vi hadde. Vi ville sende i retur å de ville ha 150 kr for returlapp. Så telte vi ned dagene for å få nett. Siden vi ikke stolte 100 prosent på de ringte vi mange ganger for å forsikre oss. Joda. 25 april blir det nett. Tok fri fra jobb å ventet. Hørte ingenting . Ringte montør å de sa at de ventet på tillatelse fra kommunen til å sperre av veien. Å det kan ta flere mnd til . De er et selskap som har null kommunikasjon å bare selge og utnytter kundene sine. Aldri vært så frustrert før. Å nå vil vi bytte å må betale bruddbebyr. Selv om de flere ganger har brutt avtalen HOLD DERE UNNA!!!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice og produkt

Omtale av  Jostein S

Fikk ikke det utstyret jeg ble lovet, viste ingen vilje til å ordne opp, fikk ingen kompensasjon, ingen hjelp til å ordne opp. Måtte kjøpe ekstra router selv.

Forferdelig på alle side

Omtale av  Victor B

Aldri fungert godt, svert ustabil internett med ikke eksisterende service, en lukket runde. Ett år uten internett med massiv bruk av tid til å slukke/reset, etc. Anbefales alt mulig for å maskere evt billige utstyr feil og lukke veien til service hjelp.

ekstremt dårlig kundeservice og dårlig hastighet

Omtale av  Marcus A

ufyselig kundeservice anbefaler absolutt ingen og velge nextgentel, med mindre det er absolutt siste løsning. kan presisere nok hvor dårlig kundeservicen og hvor ufyslige de som jobber der er, og hvor lite kompetanse de har om ikt-altså de som jobber i kundeservice.

0 kundeservis

Omtale av  Roald

Umulig å få fornuftig hjelp av kundeservis har vert uten nett 20 dager nå. Får bare billigste mulig løsninger som er helt ulogisk

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Siste faktura fra de kom 12.4. Forfall var 10.4

Omtale av  Svein

Ikke mulig å kontakte de på epost, ingen epostadresse å finne. Dårlig bredbånd her jeg bor.

Jeg betaler for 1000/1000 og hjemme internett men får 5/5 og ingen vil undersøke en gang

Omtale av  Mark B

Jeg betaler for 1000/1000 og hjemme internett men får 5/5 og ingen vil undersøke en gang. De påstår at det må være noe galt med ruteren de leverte, men nekter ansvar for den. Det står Nextgentel på ruteren, altså en del av deres produkt. De tar ikke ansvar men kreve betaling av regning i foreveien!! Nextgentel nekter ansvar og nekter å feilsøke fra annet enn pulten.

NextGenTel Bredbånd har 1 692 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR