Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 701 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 701 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#8
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#8 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 701 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
329
212
131
136
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 701 verifiserte omtaler på Bytt.no

Virker ikke I heletatt. Men regningene kommer????

Omtale av  Magnus

Har ikke signal I hele tatt, det mangler eitlys I boksen. Det som sier at nettet virker??? Det gjør det ikke. Har vertuten intenet siden før påske, de ser ikke ut til å bry seg, synd man ikke visste dette før man bestilte.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.04.2024 11:45

Hei Magnus, Sånn her kan vi ikke ha det! At du som kunde opplever at vi ikke bryr oss er trist lesning, og langt unna slik vi ønsker å fremstå. Jeg anbefaler deg å sjekke ut hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/ , hvis du ikke allerede har gjort det, for å se om det er noe som raskt gjør at nettet funker som det skal hos deg. Hvis dette ikke hjelper, så ber jeg deg kontakte oss via MinSide, ved å sende en melding til å våre dyktige konsulenter på kundeservice. alternativt kan du ringe oss på 98707979 mellom 08-18 alle hverdager, men det kan tenkes det går raskere å kontakte oss via chat. Uavhengig sørger vi for at du får god hjelp og oppfølging, slik at ting funker som forventet. Det er svært beklagelig at du har hatt en så kjip opplevelse hos oss, og det er som jeg nevnte - ikke på noe helst vis slik vi ønsker at våre kunder skal ha det hos oss. Jeg håper vi får rettet på det dårlige inntrykket, og at du raskt kommer deg på nett. Med ønske om en fortsatt fin dag ☺️ Mvh Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservise

Omtale av  Viktor B

Prøvde å ringe kundeservise for å melde at wifi-en ikke virker på trådløs. Fikk beskjed om at jeg sto som nr. 29 i køen. Ventet en lang stund før jeg kom til 27 i køen. Da ga jeg opp å vente. Ingen beskjed om at de kunne ringe tilbake! Prøvde å logge meg inn på Min side, men der virket ikke passordet jeg har brukt tidligere. Regner med å forlate NextGenTel for alltid!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.04.2024 11:38

Hei Viktor, Jeg vil aller første takke deg for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Det er verdifullt for oss, og noe vi tar med oss videre for å se hva vi må jobbe mer med, for å kunne levere enda bedre 🙏 Det er selvfølgelig veldig kjedelig å se at du ikke har hatt en så god opplevelse når du har forsøkt å kontakte kundeservice, og sånn ønsker vi ikke å ha det. Vi jobber alltid for at det skal være raskt og enkelt å komme i kontakt med oss - og få hjelp til det man lurer på. Så er det engang sånn at i perioder vil det være ekstra stor pågang til oss, og da kan man dessverre møte på noe ventetid. De første dagene etter en periode med helligdager, som f.eks påske, kan være en sånn periode. Når du i tillegg ikke får logget deg inn på MinSide så har jeg ingen problemer med å forstå at frustrasjonsnivået når nye høyder 🚀🥲 Men hvis vi skal forsøke å komme i mål her, så vil jeg aller først anbefale deg å sjekke ut hjelpesidene våre her: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/brukerguider. Hvis du fortsatt har problemer med WiFi etter dette kan du forsøke å tilbakestille passordet på MinSide. Dette kan du gjøre både via App og på web. Hvis det fortsatt ikke funker som forventet, må du kontakte oss via telefon. Som nevnt kan påske ha innvirket på den lange svartiden sist uke, og at det nok er bedre denne uken. Jeg håper vi får anledning til å rette opp inntrykket, at du får raskt kontakt og god hjelp - sånn at WiFi´en spiller på lag 🥳 Ønsker deg en fin uke. Mvh Christian NextGenTel

Dårlig kundeservice

Omtale av  Aleksander

Opplevde forferdelig dårlig kundeservice ved klage på faktura, de fakturerer deg for frakt for å sende fram og tilbake utstyr, til og med når det er feil på deres utstyr. Ved bytte så skjedde det en feil med at nextgentel tok over linja før avtalt tidspunkt, og vi endte opp med ingen internett eller tv i ca. en månede. når vi ringte å ba de om hjelp fikk vi ingen hjelp og det virket som at de bare halte ut tiden, de sa de skulle ringe opp igjen og følge opp saken men hørte ikke noe, måtte selv ringe de opp igjen for å følge opp saken. det virker også som at det kun er en kundeservice behandler, sitter som regel mellom 45-90 minutter i kø hver gang.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
04.04.2024 15:29

Hei Aleksander, Aller først, takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Det er selvfølgelig fryktelig kjedelig å høre at du støtte på problemer underveis i leveransen, og at du opplever å ikke ha fått noe særlig hjelp 😣 Sånn vil vi naturlig nok ikke at starten på et nytt kundeforhold skal være - og vi tar med oss slike tilbakemeldinger videre for å se hva vi kan gjøre bedre fremover. Akkurat dét hjelper jo ikke på din opplevelse her, og jeg er den første til å forstå hvor frustrerende dette oppleves fra din side. Dessverre sitter jeg uten mulighet til å se detaljer i akkurat din sak, men jeg anbefaler deg å kontakte oss via MinSide eller App, og forklare problemstillingen. Akkurat det med manglende nett får vi jo ikke gjort noe med nå, men du skal selvfølgelig ikke måtte betale for utstyr det er feil eller mangler på, så det kan vi få sett på og evt. rettet opp i. Utover det så kan jeg ikke annet enn å beklage at førsteinntrykket ble mega-dårlig for deg. Jeg håper at du har internett og tv igjen nå, og at det funker som forventet - tross noen startvansker. Ønsker deg en fortsatt fin uke, og takker igjen for at du tok deg tid til å sende tilbakemeldingen. Mvh Christian NextGenTel

Megetmisfornøyd

Omtale av  Jaana L

Ikke bytt til Nextgentel. Angrer at jeg byttet fra Telenor da alt virket ..nå virker det ikke lenger og brukt mye tid og energi for å få ting til å virke og hjelper ingenting.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
04.04.2024 15:54

Hei Jaana, Så trist å høre at du, selv etter å ha brukt mye tid og energi, ikke opplever at ting funker som forventet 🥲 Vi skjønner at internett bare skal funke, og ønsker selvfølgelig at du som ny kunde skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha byttet leverandør. Dessverre er det ikke alltid sånn at teknikk spiller på lag, men da må vi prøve å løse det! Jeg kjenner ingen detaljer i saken din, så jeg anbefaler deg å kontakte oss via MinSide eller App. Der får du hjelp av våre svært dyktige medarbeidere på kundeservice og feilretting. Jeg håper virkelig at dette ordner seg for deg raskt, om det ikke er fikset allerede. Og så håper jeg også at vi får anledning til å rette opp det dårlige førsteinntrykket, og at tiden fremover blir problemfri og at leveransen av våre tjenester står til din forventning. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Christian NextGenTel

Fornøyd

Omtale av  Jan

Hittil er jeg fornøyd. Kan ikke utdype meg så meget om data. Litt oppe i Åra. Passert di 80 så til det jeg bruker nettet er jeg fornøyd. Ungdommen prøver og lære meg noe nytt nå og da🤝

Svar fra NextGenTel Bredbånd
04.04.2024 15:20

Hei Jan, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NextGenTel ☺️ Gøy å høre at "ungdommen" hjelper til også 😅 Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding til oss, og så ønsker jeg deg en fin uke videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Anbefales👍

Omtale av  Yusuf D

Rask og stabil som forventet. God informasjon på forhånd, anbefales.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.04.2024 11:18

Hei Yusuf, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding til oss - det skal du vite at vi setter stor pris på 🙏 Ekstra gledelig å høre at tjenesten oppleves som rask og stabil, og at vi leverer til de forventningene som er satt. Vi takker for anbefalingen, og skal fortsette å jobbe på for at du og alle andre kunder skal ha opplevelsen av at vi leverer som forventet (og kanskje litt ekstra 😉) også i fremtiden ☺️ Ønsker deg en nydelig uke videre 🥳 Mvh Christian NextGenTel

Håper at forsetter slik.

Omtale av  Karl J. V

Greit levert og virker bra. Men Rikstv er ikke på pass.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
08.04.2024 11:10

Hei Karl, Takk for en hyggelig tilbakemelding, og at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel 🥳 Godt å høre at leveransen har svart til forventningene. Når det kommer til RiksTV og at det ikke er på plass så har jeg ikke anledning til å se detaljer i kundeforholdet ditt osv. Derfor, om det fortsatt ikke har kommet på plass, anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide, eller RiksTV direkte, for å avklare hvorfor det evt. er forsinkelse eller hva du kan forvente ift. levering av tjenesten. Ønsker deg en flott uke ☺️ Mvh Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 701 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR