Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
886 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
886 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#62
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#62 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 886 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
63
50
98
138
537
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 886 verifiserte omtaler på Bytt.no

Prima

Omtale av  Tore

God dekning hjemme og i Europa. Raskt. Fin fakturaoversikt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Norges desidert verste kundeservice

Omtale av  Eirik R

Har i løpet av de siste 3 ukene vært i kontakt med Telenor fem ganger for å anskaffe modem og ruter, ettersom dette ikke fulgte med leiligheten. Telenors kundeservice er såpass inkompetente at de har klart å sende meg 3 rutere, 2 av de til min gamle adresse, til tross for at jeg eksplitt har bedt om å bli tilsendt modem. Når et modem omsider kom i posten fulgte det ikke med coax-kabel, og modemet får ikke noe signal. Hver gang jeg har ringt inn har den forrige kunderådgiveren ikke skrevet notat, så det er null historikk på saken, sett bort fra de utallige ruterene som har blitt sendt ut. En klagesak ble omsider opprettet, men jeg har ikke hørt noe en uke etter. Dette er så langt under det minimale man forventer.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:21

Hei og beklager dette! Vi får dessverre ikke undersøkt noe nærmere for deg herfra uten et kundenummer for å identifisere hvem du er, og kan ikke annet enn å henvise deg tilbake til kundeservice på 915 09000 for en avklaring på fremdrifts i reklamasjonssaken.

Sagt opp,men de fortsetter bare å fakturere

Omtale av  Jack

Telefonsamtale med kundeservice i november ifjor på bedrift pga lukking av butikk. Alt var såre enkelt ifølge kundeservice og jeg ga beskjed om oppsigelse som de sa. Plutselig ut av det blå sender de alt til inkasso uten varsel om noe som helst, for både bruddgebyr og utstyr som jeg ventet på kollilapp retur på. Og fremdeles holder de på med utsendelse av fakturaer for noe jeg ikke lenger har. Patetisk . De ble kuttet ut hjemme også pga avtale om månedlig faktura plutselig ble flere på en gang midt i høye strøm fakturaer. Patetisk. Aldri mer

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:32

Hei! Anbefaler å ta dette direkte med bedrift sin kundeservice på 915 09000, og be om at det opprettes en reklamasjonssak på forholdet om tidligere henvendelser ikke har gitt en løsning. Man kan enkelt opprette en returlapp via denne siden om du fortsatt ikke har fått sendt tilbake utstyret : https://www.telenor.no/kundeservice/oppsigelse/returslipp/

Altfor slu, dårlig kundeservice og installasjonsfirma gjorde dårlig jobb.

Omtale av  Terje

Forsøkte å ta betalt for frakt av dekoder som montør satt i gangen vår. Den skulle også vært satt opp av montør.. forsøker stadig å sette opp prisen, enda jeg har inngått en avtale på en gitt pris. Må ta kontakt og de setter ned prisen. Montør gjorde ikke jobben ferdig. Demonterte ting for å legge kabel. Men monterte ikke alt på igjen. Telenor svarer sjelden på alle spørsmål jeg stiller i mailene.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:30

Hei og beklager dette! Om det er slik å forstå at problemet gjentar seg hver gang faktura kommer og svar rundt montering\frakt ikke blir håndtert over Epost, anbefaler vi å heller ta dette mot kundeservice på 915 09000 og be om at de oppretter en reklamasjonssak på forholdet så vil de kunne finne en permanent løsning for deg.

Bra Bredbånd, men ikke billigst.

Omtale av  Tor G. S

Bra Bredbånd, men ikke billigst. Trådløse ruterne fungerer bra også.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Overpriset fra det gamle statsmonopolet

Omtale av  Kyrre B

Bra produkt, men prisene er hinsides etter bindingsperioden. Og det er taktisk priset slik at man må velge både tv og internett. Koblingssalg heter det, og er vel strengt tatt ulovlig. Men ikke rart at det koster å være telenorkunde når toppsjefene tjener flere titalls millioner i året, noen må jo betale den uanstendige lønna deres. Dessverre er det veldig nære monopolvirksomhet enda da det ikke er mange som kan tilby samme tjenester der de eier fiberkabler.

Svar fra Telenor Bredbånd
19.07.2023 14:28

Hei! Så fremt det ikke gjelder sameie\borettslag med en spesifikk avtale på både internett og TV, er det ikke krav til at man velger TV sammen med internett. Det vil også fra tid til annen være kampanjer tilgjengelig for eksisterende kunder etter den opprinnelige bindingsperioden som kan få prisen ned, og kan sjekkes via kundeservice på 915 09000.

Dårlig over hele linja.

Omtale av  Gjøran E

De bruker 2 dager på og reparere et brudd på kabel. Kontakter kundeservice som sier han ikke kan gjøre noen av følgende punkter. - Fortelle hvor brudd er. - Sette meg i kontakt med avdeling for faktura, da de "ikke har telefon" - Kan ikke lage sak på trekk i faktura, da jeg helt klart ikke betaler for nett jeg ikke får brukt, når jeg sitter på hjemmekontor. - Gi noe som helst hjelp utover og si "Det tar den tiden det tar, ikke noe annet jeg kan si eller gjøre for deg" Sameiet har Telenor, det skal det bli slutt på👍

Svar fra Telenor Bredbånd
19.06.2023 15:32

Hei! Vanlig rettetid er innen tre virkedager men blir som regel håndtert i løpet av èn virkedag - noe beroende på når på dagen forholdet er meldt inn til oss og hvor kompleks feilen måtte være. Hvis det er snakk om et fysisk brudd på en kabel vil ikke kundeservice ha innsyn i hvor dette spesifikt befinner seg, og er noe montør må opplyse om hvis du har behov for å vite dette. Vi har fakturaavdeling for mobil, internett og TV som du får innvalg om når du ringer oss på 915 09000, men dette er kun førstelinje. Er det opprettet sak til andrelinje har de ikke eget innvalg eller kan settes over, men kontakter deg ved behov. Rent generelt ved nedetid på internett så har man krav på kompensasjon etter 24 timers nedetid, og er noe kundeservice skal gi via 915 09000 uten at man trenger å settes over til fakturaavdelingen vår og er i så tilfelle dårlig opplyst av den du har vært i kontakt med, dessverre.

Telenor Bredbånd har 886 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR