Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God dekning hjemme og i Europa. Raskt. Fin fakturaoversikt.
Har i løpet av de siste 3 ukene vært i kontakt med Telenor fem ganger for å anskaffe modem og ruter, ettersom dette ikke fulgte med leiligheten. Telenors kundeservice er såpass inkompetente at de har klart å sende meg 3 rutere, 2 av de til min gamle adresse, til tross for at jeg eksplitt har bedt om å bli tilsendt modem. Når et modem omsider kom i posten fulgte det ikke med coax-kabel, og modemet får ikke noe signal. Hver gang jeg har ringt inn har den forrige kunderådgiveren ikke skrevet notat, så det er null historikk på saken, sett bort fra de utallige ruterene som har blitt sendt ut. En klagesak ble omsider opprettet, men jeg har ikke hørt noe en uke etter. Dette er så langt under det minimale man forventer.
Hei og beklager dette! Vi får dessverre ikke undersøkt noe nærmere for deg herfra uten et kundenummer for å identifisere hvem du er, og kan ikke annet enn å henvise deg tilbake til kundeservice på 915 09000 for en avklaring på fremdrifts i reklamasjonssaken.
Telefonsamtale med kundeservice i november ifjor på bedrift pga lukking av butikk. Alt var såre enkelt ifølge kundeservice og jeg ga beskjed om oppsigelse som de sa. Plutselig ut av det blå sender de alt til inkasso uten varsel om noe som helst, for både bruddgebyr og utstyr som jeg ventet på kollilapp retur på. Og fremdeles holder de på med utsendelse av fakturaer for noe jeg ikke lenger har. Patetisk . De ble kuttet ut hjemme også pga avtale om månedlig faktura plutselig ble flere på en gang midt i høye strøm fakturaer. Patetisk. Aldri mer
Hei! Anbefaler å ta dette direkte med bedrift sin kundeservice på 915 09000, og be om at det opprettes en reklamasjonssak på forholdet om tidligere henvendelser ikke har gitt en løsning. Man kan enkelt opprette en returlapp via denne siden om du fortsatt ikke har fått sendt tilbake utstyret : https://www.telenor.no/kundeservice/oppsigelse/returslipp/
Forsøkte å ta betalt for frakt av dekoder som montør satt i gangen vår. Den skulle også vært satt opp av montør.. forsøker stadig å sette opp prisen, enda jeg har inngått en avtale på en gitt pris. Må ta kontakt og de setter ned prisen. Montør gjorde ikke jobben ferdig. Demonterte ting for å legge kabel. Men monterte ikke alt på igjen. Telenor svarer sjelden på alle spørsmål jeg stiller i mailene.
Hei og beklager dette! Om det er slik å forstå at problemet gjentar seg hver gang faktura kommer og svar rundt montering\frakt ikke blir håndtert over Epost, anbefaler vi å heller ta dette mot kundeservice på 915 09000 og be om at de oppretter en reklamasjonssak på forholdet så vil de kunne finne en permanent løsning for deg.
Bra Bredbånd, men ikke billigst. Trådløse ruterne fungerer bra også.
Bra produkt, men prisene er hinsides etter bindingsperioden. Og det er taktisk priset slik at man må velge både tv og internett. Koblingssalg heter det, og er vel strengt tatt ulovlig. Men ikke rart at det koster å være telenorkunde når toppsjefene tjener flere titalls millioner i året, noen må jo betale den uanstendige lønna deres. Dessverre er det veldig nære monopolvirksomhet enda da det ikke er mange som kan tilby samme tjenester der de eier fiberkabler.
Hei! Så fremt det ikke gjelder sameie\borettslag med en spesifikk avtale på både internett og TV, er det ikke krav til at man velger TV sammen med internett. Det vil også fra tid til annen være kampanjer tilgjengelig for eksisterende kunder etter den opprinnelige bindingsperioden som kan få prisen ned, og kan sjekkes via kundeservice på 915 09000.
De bruker 2 dager på og reparere et brudd på kabel. Kontakter kundeservice som sier han ikke kan gjøre noen av følgende punkter. - Fortelle hvor brudd er. - Sette meg i kontakt med avdeling for faktura, da de "ikke har telefon" - Kan ikke lage sak på trekk i faktura, da jeg helt klart ikke betaler for nett jeg ikke får brukt, når jeg sitter på hjemmekontor. - Gi noe som helst hjelp utover og si "Det tar den tiden det tar, ikke noe annet jeg kan si eller gjøre for deg" Sameiet har Telenor, det skal det bli slutt på👍
Hei! Vanlig rettetid er innen tre virkedager men blir som regel håndtert i løpet av èn virkedag - noe beroende på når på dagen forholdet er meldt inn til oss og hvor kompleks feilen måtte være. Hvis det er snakk om et fysisk brudd på en kabel vil ikke kundeservice ha innsyn i hvor dette spesifikt befinner seg, og er noe montør må opplyse om hvis du har behov for å vite dette. Vi har fakturaavdeling for mobil, internett og TV som du får innvalg om når du ringer oss på 915 09000, men dette er kun førstelinje. Er det opprettet sak til andrelinje har de ikke eget innvalg eller kan settes over, men kontakter deg ved behov. Rent generelt ved nedetid på internett så har man krav på kompensasjon etter 24 timers nedetid, og er noe kundeservice skal gi via 915 09000 uten at man trenger å settes over til fakturaavdelingen vår og er i så tilfelle dårlig opplyst av den du har vært i kontakt med, dessverre.