Meny

Trådløst bredbånd fra Telenor Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telenor Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telenor Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Trådløst bredbånd 10
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
451 omtaler
10 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst bredbånd 30
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
451 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst bredbånd 60
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
451 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 100
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
451 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 200
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
451 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
849 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 300
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
451 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 500
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
451 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
81
av 81 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Elendig kundeservice"

Kundeservicen hos Telenor er noe av verste jeg har vert borti. Dytter alt ansvar på meg pga at jeg ikke bruker deres elendige ruter. Samt at de ikke har peiling hva de snakker om. Likte de mye bedre når de het Canal Digital. De truer også med fakturer deg hvis du melder en feil som de ikke finner. Så sikkert mange som vegrer seg om å si fra. Produktet er bra hoss meg , vill du ha hjelp styr unna Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"useriøst"

useriøst.. under ei oppdatering vart tvboksen ødelakt fekk ikkje tilbud om ny boks

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Wifi går ned hver eneste dag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det funker bra 99% av tiden, men minst en gang hver eneste dag så dropper internettet ut, og så må jeg slå av og på strømmen til ruteren… og 5 min senere så er nettet tilbake igjen. Uakseptabelt når jeg ser på film, stream, spille osv.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Maximilian S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Telenor fiber er elendig. Pule, ustabilt og vi har byttet utstyr 4 ganger..."

5 nye rutere som fungerer bedre en Telenor sitt utstyr som ekskluderer flere trådløse enheter. De Må ha en software som gjør at det ikke fungerer. Jeg har 4 bedriftsabonnement og alle er problematiske. Jeg her 1 privat som er en ren skandale. Målet i 23 er å kvitte seg met ALT Telenor. Jeg trodde ikke Norges tørste var så kyniske og dårlige... Når blir de tatt slik VW og Apple ble for å tukle med tilbudet... Har 300 linje som ikke greier IPTV.. Greier ikke en gang med 3 rutere i serie å ha dekning i trehus!! Alitbox hvor er dere!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Pågående selger"

Telenor er desperate etter at Altibox har installert fiber i området, og sender sine selgere på dørene. De skjønner ikke hva "nei" betyr og trenger seg nærmest inn i huset ditt. "Tilbudet" er likt med Altibox og den eneste grunnen for å velge telenor er å "opprettholde konkurransen" som selgeren sa. Telenor kunne vært i forkant for mange år siden og installert fiber i stedet for å tviholde på ustabil dårlig coax til en formue. Patetisk firma og ubehøvlet selger. Kunne ikke vært fjernere fra å bestille dette etter en slik opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Søppel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg mister tilgang flere ganger om dagen. Det er mildt sagt frustrerende, og kunde"service" klarer ikke hjelpe med noe annet enn å be meg slå ruteren av og på igjen. Dette er søppel. Styr lang unna!

Ismail A
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"klarer ikke avtalegiro!!!"

krever ehf som man må godkjenne manuelt i nettbanken hver mnd. tragisk i 2023...

Line H. O. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid på nett garanti"
1 syns denne omtalen er nyttig

I 3 år har jeg hatt telenor bredbånd og det første året funket det greit og nå har vi 3 forsterkere på en 68 kvadratmeter leilighet og blir kastet ut flere ganger om dagen. Litt kjedelig med så høy regning på noe som ikke funker og med angst for og snakke med folk og ta tester pr tlf sliter jeg med da jeg ikke har så veldig mye greie på dette. Og siden jeg ikke kan få abonnement på tlf så dem kan bruke alltid på nett garanti så synes jeg dem skulle lagt seg litt flate og sendt en montør hit. Tenk stakkars gamle folk som lå styre med dette

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR