Meny

Trådløst bredbånd fra Telenor Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telenor Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telenor Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Trådløst bredbånd 10
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
411 omtaler
10 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst bredbånd 30
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
411 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst bredbånd 60
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
411 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 100
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
411 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 200
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
411 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
849 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 300
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
411 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 500
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
411 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 81 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Løgn, lang ventetid"

Fikk en mail fra telenor om at jeg skulle få 3 måneder med høyere hastighet, uten ekstra kostnad. I min naivitet trykket jeg gjennom mailen til deres sider og endret hastigheten min. Sendte de samtidig en mail hvor jeg ba om bekreftelse på at dette ble riktig, i dag fikk jeg faktura fra de der jeg ser at prisen er endret. Mailen fra 4 uker siden er enda ikke besvart og har nå sittet i telefonkø i 1 time.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lurer kundene"

Er ikke mulig å gi en 0Star rating dessverre... Men Telenor lurer kundene sine, de oppdaterer ikke internettet og de skrur ned hastigheten samtidig som de skrur opp prisene uten å si ifra. det mest ustabile nettet jeg noen gang har hatt og så fort det kommer noen andre som kan levere der jeg bor så vil over 80% bytte leverandør. Skjerpings! ALLTID PÅ NETT GARANTI, mest bullshittete jeg har hørt! Ja også er kundeservice helt på jordet! #TeliaKundeservice er lett 5Stjerner!<3

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Litt grådige"

De gjør det de skal og nedetid har de ikke mye av. Men er litt grådige på pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Takk for at dere bekrefter de negative omtalene!"

Fikk ett godt tilbud pr tlf og slo til på dette. Blir jo litt skeptisk når jeg leser alle de negative omtalene! Så har jeg noen spørsmål jeg trenger svar på angående produktet, og prøver å ringe kundeservice. Estimert ventetid er 15 min! Lar telefonen stå på vent. Det blir brutt... Prøver igjen, det blir brutt. Bruker alternativet å bli oppringt når dere er ledig! Er nå over 2 timer siden, og intet sett, intet hørt! Er veldig glad for at dere sendte med angreskjema. For det skal jeg bruke nå 👍

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mister nett.."

Nettet er for ustabil..faller ut for ofte. Da bli vi uten tv..pc..mobilen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig ustabilt, får nesten aldri farten vi betaler for, har klaget før."

Veldig ustabilt nett. Får nesten aldri farten vi betaler for.vi har klaget før, ingen endring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Verste leverandøren jeg har hatt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har (dessverre) hatt TV og bredbånd fra Telenor via aksjelaget jeg bor i. Betalte 419kr/mnd. for en 200-linje, men har hele tiden (siden mai) kun fått 20-linje. Jeg har ringt inn flere ganger for å klage på dette, både til kundeservice og IT-support, men ingen har loggført at jeg har ringt inn. Har da utestående inkassokrav for tjeneste som jeg ikke har fått. Har tidligere også vært svært misfornøyd med Telenor. Innpåslitne selgere som terroriserer deg i månedsvis fordi du på et tidspunkt har vært kunde der. Måtte ringe inn flere ganger for å få reservert meg mot telefonsalg fra dem. Jeg kommer aldri, aldri til å bli kunde hos Telenor igjen. Eneste positive oppi alt dette er at styret endelig har innsett hvor lort Telenor er, og derfor har gått over til en annen leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Telenor er det verste Bredbåndsleverandør i hel norge"

Bredbåndet mitt fungerte bra før jeg gikk over til telenor, telenor Bredbånd har ikke fungert siden jeg begynte med dem, servicefolkene er bare dårlige, de kunne ikke hjelpe i det hele tatt. Jeg er bare lei av å kontakte dem etter å ha ringt og snakket med deg nesten 15 ganger tidligere. de vil aldri levere det de lovet.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR