Meny
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Trådløst bredbånd 10
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
315 omtaler
10 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst bredbånd 30
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
315 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst bredbånd 60
Trådløst bredbånd (4G) - Telenor Bredbånd
315 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 100
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
315 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 200
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
315 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
849 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 300
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
315 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 500
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
315 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 79 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og tidvis ubrukelig"

De lover stabilt internett, men oppleves som veldig ustabilt da nettet forsvinner flere ganger daglig og ping er alltid høy. Tilnærmet umulig å spille noen spill som krever brukbar latency.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Sku ønske jeg kunne gi 0 stjerner"
1 syns denne omtalen er nyttig

Drittnett, kan ikke engang bytte d ut siden de bygget ut nettet her. Nettet faller ut hele forbanna tiden, og det er ofte jævlig treigt. funker greit sånn innemellom, men fortsatt treigt i forhold til omtrent alle andre jeg kjenner. Ville byttet med en gang hvis jeg kunne

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hold deg unna, hvis du kan"
2 syns denne omtalen er nyttig

Med ganske snart 30 års erfaring fra IT-bransjen, nettopp i form av datakommunikasjon (L2/L3), kan jeg anbefale enhver å unngå Telenor, hvis de kan. Det eneste positive er at 70-80% av de som tar telefonen på support er hyggelige. Ellers er alt annet et problem eller så negativt at det ikke er verd så mye som en krone å koble seg opp til deres tjenester. Og de skal 899 av de kronene + etableringsgebyr. Forslag til forbedring, til Telenor: legg ned forretningen, regroup og prøv igjen. Leser de overhodet disse tilbakemeldingene? Meldes det fra support lenger opp om hvor tragisk dette selskapet egentlig er? I årevis har jeg brukt Telia/Get og andre og har ikke hatt i nærheten av de problemene Telenor kommer med. Ingen av de andre har hatt problemer med faktisk å levere linje til tiden, og har gjort det på noen få dager, ikke 14 dager (sier de, men det går lang tid over).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"lurer kundene sine med dobbelt fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

verdens dårligste kundeservice , måtte vente over en time for å snakke med kundeservice , han kunne ikke forstått at jeg har betalt for januar måned men på den nye faktura måtte jeg betale engang til for januar , han måtte snakke med sin kollega og komme tilbake til meg igjen med null forståelse , til slutt han satt meg over til en annen som måtte vente i 23 minutter igjen , tenkt deg for en feil Telenor har gjort mot kunden sin måtte jeg tilbringer 1,5 time for å rette det opp . vær ops folkens ved dobbelt fakturering fra Telenor

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Plutselig nedgrader hastigheten"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bestilte 100mps og satt det opp selv den 11 des så kom det en montør sånn ca 7 dager etter på som skal montere antennen. så sa han det hadde vert bedre om du bodde på motsatt side. Han brukte sånn deknings måling på mobilen for å se hvor den antennen bør være. så sa han kan hende at Telenor vil ta ned hastigheten din pgr at du ikke skal klage på at du ikke får det du har bestilt jeg har jo 120 mps når jeg har en pakke på 100 mps Så da får jeg jo det jeg skal ha da . Sa jeg til han så viste jeg han hva hastighet er på en speed test. Jeg får det jeg skal ha han så det selv at jeg hadde det jeg skulle ha. Så plutselig nå i kveld den 21.12 lå jeg merke til at det gikk hjeveligt tregt så kom jeg på dette som han montøren sa. Så sjekket jeg så har Telenor skudd ned til 10 mps. Går jo tregt som en pensjonist dette nå. Ringte Telenor men de stenger jo kl 20.00 og er heller ikke mulig å skive til når du skal henvende deg til bredbånds avdelingen. dem er kun tilgjengelig pr TLF sende den en mail uansett til en anen avdeling. Så får dem sende henvendelsen videre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mye nedetid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice- kommer ikke når de har lovet. Vi må restarte ruteren flere gangen i uken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet på fiber bredbånd, nesten utilgjengelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Målt hastighet med kabel i routeren varierer fra 2 mbps til 300 mbps ned for ett 1000 mbps abonnement. Det er for dårlig. Ja alle foreslåtte feilsøk er foretatt. Verdier målt med 4 forskjellige hastighetsmålere. Kundeservice vil kun selge ny router, selv om den gamle etter spec skal levere 1000 mbps...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Netter steiker til kritiske tider"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har en lærer i hus som jobber med nettundervisning for barneskolebarn, i tillegg til flere som er midt opp i eksamensoppgave. Nei da bestemmer nettet seg for å likesågodt ikke fungere. Ingen kontakt, og den eneste "hjelpen" men får er en robot som ber deg om å slå alt av og på, uten hell. Absolutt ikke å anbefale. Å gi noen penger for noe, å deretter ikke få det man har betalt for, er vel definisjonen av svindel? Ingen mulighet for å sende epost eller lignende med kundebehandlere heller, så her blir man rett og slett overlatt til seg selv. Men pengene mine skal de selvfølgelig ha.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR