Meny

Trådløst bredbånd fra Telenor Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telenor Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telenor Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Trådløst bredbånd 10
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
292 omtaler
10 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst bredbånd 30
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
292 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst bredbånd 60
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
292 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Trådløst Bredbånd 100
Trådløst bredbånd (5G) - Telenor Bredbånd
292 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
"Ansvarsløst av Telenor"

Kobbernettet skal nå fases ut og et stort antall internettbrukere må finne en ny løsning for sin internett tilgang. Telenor tilbyr enten fiber eller såkalt trådløst bredbånd. Det viser seg nå at valget mellom disse to ikke er reellt. I strøk der fiber er etablert nekter Telenor meg i praksis å velge trådløst bredbånd. Det medfører at jeg som eneste mulighet må kjøpe meg inn i en privat eid fiberkabel som ligger i nabolaget, til en kostnad på 20-30 tusen, hvis ikke mer. Jeg mener at Telenor her støtter opp om lokal grådighet og lar mindre bemidlede kunder i stikken.

Berntsen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig og treg service"

Over en uke siden fiberen ble gravd over av en nisse neddi her, å Telenor sine underlevrandører klarer ikke å utbedre feilen. Telenor kan heller ikke fortelle meg om noen er på saken. Alle på kundeservice meddeler at det ikke er noe de får gjort noe med etc. På facebook får jeg tilbakemelding om at de er for store til at de kan ha døgnbemanning siden de har for mange kunder... Gratulerer med den logikken. Nå er det fredag ettermiddag, å relacom på oppdrag for telenor klarte ikke løse det før 16:00, så da har vi ikke fiber igjennom helgen, denne helgen heller.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skam dere!"

Jeg kan absolutt ikke anbefale Telenor som nettleverandør slik som det er nå. Det er bestandig noe tull og problemer i deres ende, servicen er dårlig, internettet faller ut og det virker som det alltid er noe som ikke er som det skal være. Helt skammelig! Vi sitter rett og slett og betaler for noe vi ikke kan bruke, og mobilregningene stiger langt over det de burde kun fordi vi må bruke mobilnettet når WiFien streiker. Det er rett og slett latterlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Montør kom ikke"

Ringte kundeservice når montøren aldri kom eller kontaktet for avtalt tid som Telenor sa de kom, Telenor Kundeservice som jeg snakket med er hyggelige :) De ga meg nummer på montøren, brukte rundt under 2 timer for å få kontakt, hyggelig kundeservice der og :) De fortalte meg at Telenor aldri hadde avtalt de med noe som helst av montering, jeg trenger sårt internett pga skole-undervisning... Har brukt over 1 måned for å få internett i hus, pga første gang jeg bestilte forsvant bestillingen i systemet, så jeg måtte bestille på nytt...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og øker prisene ofte"

Det å komme i kontakt med kundeservice kan du bare glemme. Du må gjennom et oppsett og trykke på et titals knapper på nettsiden deres for å finne fram til kontakt oss og så lese at det kun finnes kundeservice via telefon. Ellers om problemet ditt gjelder et spesifikt problem så kan du hende du får opp et epostskjema med 3 dagers svartid, etter å ha trykket deg gjennom flere sider. Andre vanlige selskaper har telefon, epost, chat, facebook. I tillegg er det jo de dyreste abbonementene på markedet og de øker prisene ofte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bergen Fiber svikter. Telenor leverer."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt et helv.... med Bergen Fiber. Etter dem installerte fiber, funket ikke signalene fra deres sendere. Dem sendte ikke ut fagperson, men skulle likevel ha betalt dobbelt. -) Uten Telenor, ville mine leieboere flyttet forlengst. Jeg gir Telenor maks stjerner fordi jeg er ekstra glad dem leverer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Grusom service og dårlig nett"

Har fiber og Tv fra telenor, men tv har jeg ikke sett noe til. Nettet er ustabilt og lever sitt eget liv. På tross at jeg er kablet rett i ruteren med god kabel får jeg ping godt over 30ms og under 1/3 av farten jeg betaler for. Service er frekke og bryr seg ikke en døyt. Da jeg hadde trøbbel med fiberboksen måtte jeg få en kamerat til å fikse det ettersom telenor aldri gjorde noe med det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service og frekke kundebehandlere"

Vi har hatt mange telefoner i mange timer med Telenor angående problemene våre med nett og på TV. Hver eneste gang blir en møtt av ufine og lite kompetente folk. Dette tar på I den grad at den blir irritert og utålmodig og ønsker en løsning. Mens vi får beskyldninger om at feilen er oss, Vi har gjort noe feil, eller at det er så mange ting som kan være feil, sånn at de ikke kan finne ut av. Tre av fire telefoner i dag gikk ut på dette. Mens den fjerde telefon i dag fikk vi opplyst at dét var en feil på linjen og dette skulle nå blir meldt inn og fikset. Tonje som hun het, gjorde den jobben hun burde og som vi håpet på. Mens de tre andre får rett og slett stryk karakter og er virkelig på feil plass. Jeg bruker selv Altibox på mitt andre hus og der er det aldri sånne problemer. Og er det noe som helst så blir det ryddet opp med en gang.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR