Meny

Fiberbredbånd fra Telenor Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telenor Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telenor Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
75
Fiberbredbånd - Telenor Bredbånd
247 omtaler
75 mbit/s
nedlasting
659 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
150
Fiberbredbånd - Telenor Bredbånd
247 omtaler
150 mbit/s
nedlasting
759 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
300
Fiberbredbånd - Telenor Bredbånd
247 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
809 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
500
Fiberbredbånd - Telenor Bredbånd
247 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
6%
anbefaler
Telenor Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Selgerne juger. Elendige installatører. Dårlig kundeservice."

Selgere jobber på provisjon. Man får ikke det man har avtalt på telefon. Installasjonen var likevel ikke inkludert. Installatører la opplegg til internett inn i sikringsskapet. I følge en elektriker jeg snakket med, skal det ikke være slik. 300 mbit hastighet er blitt til 75 mbit hastighet. Kundeservice surrer. Holder ikke det de lover.

Jesper J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe service"

Ber om hjelp til å øke pakken vi har. Det får jeg ikke lov til selv om jeg er driveren. Jeg har gjort det mange ganger tidligere. Ender med at hun på kundeservice ikke kommer med noen tilfredstillende løsning og legger på uten å si hade. Hva er det for service?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig."

Mistet plutselig internett, og fikk beskjed om at noen skulle ta kontakt eller komme dagen etter. Ingen kom eller ringte. Nå har det gått en uke uten at noe har skjedd. Fikk sms i dag om at det tar 4 dager til. Det går virkelig ikke an i disse dager hvor nett er helt nødvendig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fiberlureri"

Betaler for hastighet 300/300 Mbit. Mens det jeg får levert varierer mellom 2Mbit til 60Mbit (både opp og ned). Fikk beskjed om å bytte ruter fra en Zyxel P2812 til en moderne ruter. Det er utført og nå betaler jeg kr. 68,- ekstra pr måned uten at det har noen som helst effekt. I det øyeblikket jeg kan få tilbud fra en annen fiberleverandør så bytter jeg. Selv om det må graves på nytt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"1400kr mnd for maks 5mbps..."

Burde vært en lov som straffet slikt for det er bokstaveligtalt svindel at de skal kreve 1400kr for kobbernettet som er det eneste de leverer og de er de eneste med "monopol" på Internett i området.. Kundeservice vet ingenting om noe som helst og det er umulig å få noe hjelp fra Telenor sin side. Vi prøvde å ta kontakt, de sier de skal ringe opp men det skjer aldri, prøver å kontakte de angående internet siden det en nødvendighet. 2000kr engangsgebyr og 1000kr mnd for mobilt bredbånd med 100gb grense. Tragisk og burde være straffbart å holde på slikt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"dårlig feil ikke rettet på 3 uker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har meldt feil 8 ganger på 3 uker får bare beskjed at feilen er sendt til en tekniker ,så skjer det ingen ting

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig ustabilt og får ikke det du betaler for."

Måtte gå over fra kobber til Mobilt bredbånd. Sa det kommer til å være raskere og bedre. Ofte så er det umulig å se streams eller spille spill på nettet. Det kommer til å være lavere hastigheter når det mye trafikk på nettet sier de. Klokken 2 på natten er vell ikke den mest trafikkerte tiden er det? Skulle gjerne ha byttet men er så å si fanget hos Telenor pga hvor jeg bor. Ingen kompenasjon for at det de leverer ikke fungerer bare de samme unskyldningene. Ungå Telenor, det er dyrt dårlig og ustabilt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling med løgn etter løgn i et HALVT ÅR!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte fiber nett i august 2020. Ble lovet dette levert i september 2020. Naboen fikk. Vi har kjempet en nesten umulig kamp helt til forrige uke, januar 2021. Først da fikk vi dette lagt inn. Flere uker uten internett i disse tider med hjemmeskole er ikke holdbart! Vi fikk beskjed om å kjøpe mobilt bredbånd som vi skulle få igjen penger for. Telenor har nå snudd og holder ikke ett ord av det de lovet! Jeg anbefaler ingen å bruke Telenor. Det er en «David mot Goliat-kamp» som sliter en helt ut. Skammelig av en stor aktør som Telenor!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR