Fibernettet til Telenor har nedetid 5-6 ganger à 2-3 minutter hver dag. Kundeservice er det ingen vits i å ringe; sist jeg forsøkte kom jeg gjennom etter 3 dager...
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Espen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Skulle få oppstartsdato 28.03 (idag) men har ikke hørt noe fra montør. Ringer kundeservice og dem sier at de måtte utsette den litt så får ikke internett før 18 MAI(!!!!) har fiber fra før å det enste de må er å koble ledningen i fiberboksen og opp til ruteren. Men det er visst vanskelig det.
Det at tele selskaper kan ha monopol i visse områder er jo helt sykt. At ikke konkurransetilsynet kan gjøre noe med dette er ganske patetisk. Telenor kommer med en pris på 910 kr per måned, for en linje på 350/350, og hører samtidig at konkurrentene i andre områder i nærheten kan gi 1000/1000 for 400 kr per måned, man kan jo begynne å lure.
Ny ruter for fibernettet er for dårlig. Vi mistet vår Wi-Fi-tilknytning til vårt Bluos-anlegg når vi fikk installert fibernettet for et knapt år siden. Med Wifi-tilknytning via kobbernett virket det perfekt. Flere henvendelser til Telenor har ikke ikke gitt noe løsning på vårt problem.
Betaler i dyre dommer for eit nett som burde kosta ein brøkdel, no kom varsel om ENNO en prisøkning-på tide med bytte! Grusom og råarrogant kundeservice topper det hele!