Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
83
av 85 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Erlend for 10.04.2020 19.27

Telenor Bredbånd har totalt 215 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på"

Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på, dette selv om klokken er 19:20 og samme telefonrobot sier at de har åpen til 20.00 i hverdager (samme står på siden til Telenor.) Har betalt for 300mbits, og dette har funket i noen dager. Nå får jeg knapt 20mbits. Har restartet modem og ruter og alt som går an for å få det til å fungere, men her er det noe med stabiliteten. Mye av grunnen til at jeg skiftet til raskere internett var fordi linjen virket så dårlig, nå er den som før. Jeg forventer isåfall et plaster på såret, ellers blir det neppe noe godt å si i fremtiden om Telenor. Går ikke an å behandle kunder som luft.

Bytt.no
"Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på" skrev Erlend om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Erlend og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Oskar A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Grisk, useriøst operatør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte bredbånd til min mor. Oppga spesifikt i bestillingen at vi ønsket kun et moden, ikke Wi-Fi ruter til månedspris. Likevel sendte Telenor en Wi-Fi basestasjon, og krevde betaling for dette! I tillegg brukte Telenor nesten 3 uker før internettet tilgangen var operativ, til tross for mange telefoner til kundeservice. Når første faktura kom, krevde de likevel betalt for perioden internettet ikke var operativt! Jeg er mildt sagt skuffet over den elendige håndteringen Telenor har vist i etablering av et nytt kundeforhold.

Kundetilfredshet
"Ekstremt ustabilt og alt for liten kapasitet."
2 syns denne omtalen er nyttig

10 Mbps tilgjengelig er ikke tilstrekkelig i et moderne internettavhengig samfunn. Omlegging fra kobbertråd skulle ikke vært gjort før et moderne tilbud var tilgjengelig. Som eneste tilbyder er det jammen ikke mye man får igjen for langvarig kundeforhold.

Harald S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hakker hele tiden. Har klaget i 2 år"
2 syns denne omtalen er nyttig

Klaget i 2 år, uten at Telenor vil skifte fiberboksen. De sender bare ny ruter, som de fakturere. Hastigheten er fin. Den måler de også, men de vil ikke høre på meg. Livestreaming er umulig. Stopper og hakker og hopper hele tiden. Telenor innrømmer i gen feil.

Sander M. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Absoulutt det værste man kan komme borti"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er bra med dette bredbåndet, jeg opplever konstant dårlig opplastning og nedlastnings fart, pingen min gjør meg kvalm, dritt kapasitet, hver gang mer enn en bruker internettet så kan jeg ikke bruke det, blir heller ikke levert hastigheten jeg betaler for og blir grovt overbetalt, kundeservice ba meg kontakte juridisk hjelp. Generelt veldig ufornøyd med dette og har ikke noe positivt å si.

Telenor Bredbånd har totalt 215 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR