Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Bredbånd
2.1
757 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
757 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#78
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#78 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 757 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
50
41
69
111
486
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no

Håpløs. får ingen informasjon! Tredje dag uten nett

Omtale av  Simon

Jeg ringe og få beskjed om det samme hver gang du skal få en SMS med oppdatering nå er det tredje dag uten Internett.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kan vel ikkje bli verre...

Omtale av  Odd G

Ein dørseljar gav i desember 2022 eit godt tilbod som fekk meg til å gå over frå fiber frå Altibox til Telenor trådlaust breiband. Gjennom bortimot eitt år, har det vore tekniske problem som har ført til at strøymetenester som Discovery+ har stoppa opp med på følgjande periode med uskarpt tv-bilete - i tillegg har ein mystisk ustabilitet førekome. Ruter, teewee-boks og antenne har vorte skifta ut, men feilen har bestått og fakturaer har på grunn av dette velvillig blitt ettergitt av Telenor. Har i løpet av året snakka med ei lang rekkje personar på Telenor sin kundeservice; dei har to ulike avdelingar: Trådlaust breiband og tv-avdeling. Desse avdelingane er tydelegvis heilt sjølvstendige med kontor på kvar si side av jorda, så ein må ringje begge; eventuelt bli sett over frå den eine til den andre og repetere alt ein sa til den forrige ein snakka med. Sa opp kundeforholdet etter bindingstida og fekk beskjed om at eg ikkje skulle betale meir etter desember 2023. Likevel fekk eg faktura for januar i går og no har eg snakka med person nummer 6 i ein bortimot times lang telefonsamtale med kundeservice - person nummer 6 seier han skal fikse det; opprette ei sak, som han ordlegg seg - og eg skal ikkje betale noko meir. Då håpar eg at kundeforholdet med Telenor er over og går over til Altibox igjen. Takk til bortimot 50 personar som eg har vore i kontakt med på Telenor kundeservice; takk til han nordlendingen som har lese inn meldinga som startar samtalen når ein vel trådlaustbreibandavdelinga (utstyræææ) og takk og farvel til Telenor som leverandør av internettsignal og tv-underhalding!

t-we med trådløs breband

Omtale av  Helgehustoft

Har hatt t-we med trådløs breband ca 1 år plutseleg virket ikke tv fikk ikke inn noe.Tok kontakt med telenor de bekreftet å ha levert utstyret ca aug-sept 2022 men Tw-boksen var retunert nov 2023 men de skulle sjekke etter flere telefoner med feilsøking fikk de ikke kontakt med TW-boksen men Tw boksen står her og har alldri vert ut av huset stemmer med serienr Neste gang eg ringte sa de at det var en teknisk feil på anlegget slo meg til ro med i 4 dager plutselig nå sier de i en sms at desverre ikke lenger er kapasitet igjenn på linja de anbefaler at eg tar kontakt om 3 månder hvordan kan eg ha tv i 12 mnd plutselig er det ikke kapasitet ???? enendig kundeservice

prisøkning

Omtale av  Kjell B

Prisen ble nesten dobbel etter et år. DET ble ikke opplyst at prisen kom til å øke etter et år.! dårlig.

God nett

Omtale av  Oddvar H

Praktisk hjemmeside, lett og komme i kontakt med kundesenteret

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fungerer som det skal, men får ikke utnyttet alltid på nett garantien

Omtale av  Einar

Selger mangler kunnskap om montering og svarer det kunden vil høre. Montøren kan ikke levere det selge har lovet med tanke på antenne plassering og kabelstrekk.

Økte prisen før vi i det hele tatt har fått satt opp utstyret

Omtale av  Kristin

Har bestilt internett og strømmetjenester fra Telenor og fått en ok pris på 698,- mnd etter å ha blitt overtalt til å avbestille et tilbud fra en konkurrent. etter 3 uker har vi fått utstyret og skal få dette installert om to uker. i mellomtiden får vi nå en e-post hvor Telenor informerer oss om at prisen settes opp til 899,- fra januar, og at vi kan si opp om vi ikke er fornøyd. Chatboten til Telenor er ikke til hjelp, og ventetidene på telefon er helt uholdbare. Alle jeg kjenner har dårlig erfaring med Telenor, så burde visst bedre enn å gå i denne fella.

Telenor Bredbånd har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR