Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God bredbånd, var ganske stabilt, men ser ut ganske dyrt.
Grei hastighet, 500mbit, men alt for dyrt. Sjekk andre aktører🙂
Dyrt å dårligt vedlikehold, bruker lang tid å fikse feil
Fikk ruter og antenne, men aldri internett. Fikk vage svar når jeg kom igjennom på kundeservice, men ingen løsning. Lovnad om reparatør som ikke kom. Lovnad om retting etter to dager, men ble ikke rettet. Skulle få nett fra 1 feb, men har ikke fått det enda 23 februar. Jeg har alltid vært trofast kunde hos Telenor, men nå er jeg veldig skuffet over hva det har blitt til.
Stabil bredbånd, ingen nedetid og, god tv løsning.
Altfor høye priser, i tillegg dårlig hastighet... Tok kontakt mange ganger med Telenor og den eneste løsningen de har er å restarte ruteren ellers skylder de på at nettverket i området jeg bor i er dårlig osv, istedenfor å undersøke det og fikse selveste feilen!! Er bare misfornøyd jeg og jeg har nå etter mange år som kunde hos Telenor skjønt at de bare ikke bryr seg uansett hvor mye du prater! Har nemlig et trådløst bredbånd på 100Mbps men får aldri mer enn 15-25Mbps maks!!! Helt forferdelig at man skal betale for 100 når du egt ikke får mer enn 15 så det er bare 'wack' for å si det sånn.
veldig misfornøyd blitt da de plutselig skal ta betalt månedsleie for utstyr som går i stykker i tillegg til pris for fiber. Ingen informasjon er sendt om denne endringen og dette provoserer veldig. Sjelden jeg får den hastigheten jeg betaler for også.