Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde Nordix og var veldig fornøyd. 80Mbit som fungerte prikkfritt. Så kjøpte Telenor Nordix og vi tvunget over. Omkobling av fiber til 100Mb med endel hengsituasjoner til 800kr pr mnd for kun daya. Alt for dyrt.
Alltid god kundeservice og stort sett ett tilbud på lur når en ringer de. Har også blitt ringt opp for å forbedre min avtale 👍
Fungerte greit i et par år, men i juni 2023 mistet jeg opplastingshastighet . Har nå mindre enn 30% av det jeg betaler for. Har klaget flere ganger, men det eneste svaret jeg får er å betale mere for en høyere hastighet. Jeg avslo og ba de levere det jeg betalte for og minnet om at det hadde fungert greit inntil i juni. Hadde før 4G+, men har nå vanlig 4G. Vil holde tilbake et beløp tilsvarende levering av hastighet.
Bra, men prisen økte voldsomt etter det første året.
vært uten stabilt nett og langt ifra hastigheten de garanterer siden 23.juni. Har ring å klaget på de sikkert 20 ganger, men det er ingen i Telenor som tar grep om saken. Anbefaler ikke til noen med de erfaringene jeg har fått. hadde bredbånd 200/200 med garanti på hastighet, jeg hadde 30/30 når hastigheten ble testet og signalet er veldig ustabilt og kobler seg fra hele tiden.
Burde ikke hatt 1 stjerne. Elendelig kundesevice, tar ikke ansvar for egne feil, retter ikke opp egne feil, lurer folk for penger og fakturerer feil gang på gang. Holder ikke avtaler. De kommuniserer heller ikke sammen og man blir satt over ørten ganger før man får snakke med riktig person, som heller ikke klarer å gjøre rett og man må ringe inn igjen gang på gang. De kan også finne på å legge på i øret på en, ekstremt ubehagelig opplevelser med kundeservice. Dette er GJENTAGENDE med Telenor. Velg annen leverandør om mulig. HATER Telenor.
Jeg har en 300/300 5G nett fra dem. Av og til mister den download speed at jeg får bare 1-15mb download speed på flere timer. Noe som er uakseptabelt spesielt når man betaler premium pris for abonnement. Eller funker den bra når den fungerer som normalt.ø, men ikke alltid.
Hei! Ikke så godt å si noe konkret her uten å vite nærmere detaljer, men her høres det ut som at en enkel restart av ruter\fiberboks bør være nok hvis dette er en problemstilling som er lik for alle tilkoblete enheter. Utgjør dette heller ingen endring og hastigheten er like lav selv ved test over kabel, er dette noe som må undersøkes nærmere av teknisk avdeling på 915 09000.