Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Bredbånd
2.1
746 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
746 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#77
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#77 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 746 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
49
41
67
108
481
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 746 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fikk Telenor trådløst bredbånd 10 i går, hastigheten overstiger ikke 1,5Mbps :(

Omtale av  Rolf H

Telenor lover «raskt og stabilt trådløst hyttebredbånd». Må vi betale full pris for så dårlig tjeneste?

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ustabilt og illojalt

Omtale av  Sondre

Var lovet forsterkere med i prisen som di ikke holt. Og har vore ustabilt til tider

For den som vil leve uten internett

Omtale av  Una

Har hatt ustabilt nett i snart ni måneder. Har aldri ringt kundeservice så mye og det tok uker(om ikke måneder) før jeg traff på noen som potensielt kunne hjelpe meg. Nettet faller ut konstant. Det er en evig, daglig frustrasjon jeg godt kunne vært foruten. Etter snart NI MÅNEDER sender de noen for å se på nettet! Hold dere langt unna Telenor!

dårlig t-wee boks

Omtale av  Bjørnjo

Har hatt telenor t-wee og fiber nå i 2 mnd......men t-wee boksen har jeg allerede fått ny 1 gang. Den driver å restarter hele tiden, og det er nesten umulig å få sett ett helt program uten at t-wee boksen restarter minst 1 gang. Så, nå må jeg nok for 2. gang få ny t-wee boks. Dette var en stor skuffelse og bringer tilbake minner fra tiden vi var fanget med telenor adsl.....grøss. Dyrt er det også. Styr unna telenor.

Stabilt men dyrt

Omtale av  Torstein

Telenor har levert ein stabil og god tjeneste, men eg trekker veldig ned pga. prisen. Den har steget fleire gonger den siste tida, og det er blir svært dyrt. I løpet av 4 år har det vert eit par DNS feil, men sidan eg ikkje bruker Telenor sin DNS har eg ikkje blitt berørt av den type feil, heldigvis.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Pasienter på sinnssykehuset er mer stabil enn bredbånd fra Telenor.

Omtale av  Peder

Har hatt bredbånd fra Telenor i omtrent et halvt år. Jeg har aldri ringt kundeservice så mange ganger som etter jeg ble kunde hos Telenor. Mister nettet omtrent 1-5 ganger i uken. Kundeservicen er elendig. Jeg ventet i over en time, og utførte alle nødvendige protokoller Telenor ga meg for å fikse nettet. Ingenting fungerte. Til slutt (etter 1-2 timer) ble jeg satt over til en teknikker hos Telenor, som sa at alt jeg hadde blitt fortalt av kundeservice var tull og at ingen av løsningene dem kom med ville fungere. Så etter å kaste bort hele kvelden min ga teknikeren meg løsningen som fungerte på under 10 minutter. Hold dere til helvete unna Telenors bredbånd.

Bare rot og misforståelser med kundeservice

Omtale av  Marius H

Over 20 samtaler senere med ulike kundebehandlere!! - så er det fremdeles problemer med fiber. (nei, du får ikke snakke med den du snakket med sist, og ja du må forklare alt på nytt hver gang, det gir rom for misforståelser, mye frustrasjon og tidsbruk ). Helt utrolig at er så stort og "seriøst" firma klarer å gjøre så mye feil. I tillegg opplevde jeg 5 ganger at det blir brudd når de snakker med de. De beklager problemer, men du må selv ringe opp - og snakke med ny kundebehandler. For de ringer ikke tilbake! Nei der går ikke sier de. Jeg har brukt så mye tid på å forklare at jeg får vondt inn i meg av tanken på å ringe på nytt. Det virker ikke som de loggfører samtalen med kunden, dermed er det rom for mange misforståelser. De klarer ikke registrere rett abonnement på rett adresse dvs vår hovedenhet, men holde utleiedel / sokkeletasjen utenom blir det rot. Når jeg i tillegg betaler for fiber i anneks/studio ved siden av blander de abbonememt. Når utleier i sokkeletasjen også vil bestille og installere, kansellerer de vår abbonememt og misforstår. Må ringe inn på å forklare at vi ikke har sagt opp fiber. Dette er bare Litt av alle problemer som oppstår. Der har vært mye mer. Alt som kan gå galt går galt. Veldig synd, skulle ønske at Telenor rydder opp. Har forsøkt snakke med ansvarlig på kundeservice, men får som svar at det finnes ikke. Er lei. Nå i dag må jeg skifte ut en kabel som gjør at jeg får treg oppkobling sa de i dag, da jeg snakket med de. Og tror du at de har klart å registrere rett abbonememt på mitt studio /anneks, neida. The never ending story!

Telenor Bredbånd har 746 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR