Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke forståelse for at jeg trengte litt tid på å få betalt.
Hei Edvard. Synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi gir våre kunder relativ lang betalingstid, som de fleste andre selskap. Faktura sendes alltid ut én måned før betalingsfrist, og hvis man ikke får betalt til fristen sendes det en betalingspåminnelse/purring som har betalingsfrist 3 uker etter opprinnelig frist. Hvis du har opplevd noe annet, ta gjerne kontakt med oss så ser vi selvfølgelig på det. Ha en fin dag! :) Hilsen Codan
Prisstigning på forsikringene ut over normal prisstigning ellers i samfunnet når det ikke har vært prisstigning som en ikke kan forklare - jeg har fått høyere forsikring enn det KPI tilsier. Jeg har ikke hatt skader.
Hei Thor. Takk for tilbakemeldingen din. Det er ikke alltid kun prisindeksen som påvirker prisen ved forsikringsfornyelse. Av og til kan forsikringer øke i pris hvis det f.eks. har vært stor skadefrekvens generelt i selskapet året før. Men det skal selvsagt ikke være stor prisøkning på skadefrie kunder. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oss og fått en forklaring, anbefaler vi deg det. Da kan vi se nærmere på hvorfor prisen har økt - evt. se om det er noe vi kan gjøre. :) Vennlig hilsen Codan
Flinke, hyggelige, imøtekommende og behjelpelige ansatte. God pris og utrolig god kundeservice.
Hei. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som forsikringsselskap og våre ansatte. Slik skal det være:) Ha en fin dag videre. Hilsen Codan
Ok priser...Bra på skadebehandling. Dyr hvis fører nr 2 er under 23 år.
Hei Bjørn. Takk for omtalen. Det er viktig for oss slik at vi kan bli enda bedre. Ha en fin mandag:) Hilsen Codan
Avslutter medlemskapet med engang de er uenige med deg!!!! Uproft selskap!!
Hei. Vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle her dessverre. Det er svært sjelden et kundeforhold sies opp fra vår side og da skal alltid begrunnelsen gis på forhånd. Hvis du føler du ikke har fått god nok informasjon kontakt oss gjerne på 408 06300 så ser vi på det. Hilsen Codan
Codan forsikring har altid vært behjelpelige med alle spørsmål som eg har stilt dei.
Hei Henrik. Så bra at du er fornøyd! Det er strålende å høre :) Ha en fortsatt fin dag. Hilsen Codan
Begynner å bli dyrt?! Syns økningen er blitt høy. Av bomessige årsaker og derved færre forsikringer går likevel premien pr. mnd. / år betydelig opp. Det stiller jeg et spørsmål ved.
Hei Cg. Fint å høre at du synes kundeservicen er bra hos oss:) Dessverre hender det at forsikringspremien øker, men vet ikke eksakt hva som har påvirket prisen i ditt tilfelle. Ta kontakt med oss på 408 06300 for en forsikringsgjennomgang, så ser vi på det:) Hilsen i Codan