Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ca 5 mnd etter jeg tegnet hus/bil og motorsykkel forsikring for jeg beskjed at forsikringen er sagt opp pga manglende betaling?? Trodde først at jeg hadde glemt og betale,men det rare er at jeg ikke hadde mottatt noe som hest purring som Codan påstår har sendt meg flere ganger. Ikke var det mulig å betale og få forsikringen aktiv igjen. Finner så kvittering som viser at 1 termin er betalt sammen med alt annet vi har forsikret hos Codan. Har nå sendt kopi av kvitteringen så for man se hva som skjer. Opphever de ikke deres avgjørelse og ordner opp med forsikringen så flytter jeg alt ut derfra.
Hei Svein-Erik. Takk for tilbakemeldingen din. Det er selvfølgelig ingen god opplevelse, så dette vil vi undersøke. Fint at du sendte betalingskvitteringen, da hører du fra oss. Hilsen Codan
Min rådgiver fra Forsikringspartner Sør var lett og hyggelig å prate med. Satt opp en personforsikring, og det var en kjempe enkel og behagelig prosess da Codan hadde en god hjelpende hånd hele veien. Ingen ting dårlig å si på dette!
Så hyggelig å høre, Ingvild! Takk for tilbakemeldingen din. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også :)
Høye priser. Ved skade på bil ville de bruke brukte deler for reperasjon. Dårligt...
Hei Helge. Så leit at du ikke er fornøyd med oss. Det er helt vanlig praksis at de fleste forsikringsselskaps avtaleverksteder kan benytte brukte, men like gode bildeler til reparasjon av eldre bilmodeller. Du kan selvfølgelig ta kontakt med oss hvis du har noen spørsmål til dette eller ønsker en gjennomgang av dine forsikringer. Vi hjelper deg :) Hilsen Codan
Fornøyd med Codan, ingenting spesielt å anmerke.. Har kun en forsikringssak for 11 års siden, grei prosess fra Codan.
Så flott at du er fornøyd med oss, Harald. Godt å lese at du fikk god hjelp med saken for 11 år siden. Det skal vi fortsette med :) Hilsen Codan
Har ikke opplevd noe negativt med Codan. Har sjekka pris og vilkår med andre selskap å Codan kommer godt ut. Vi er NBCC medlemmer.
Hei Unni. Veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk! Godt å lese at du er fornøyd. Norsk Bobil og Caravan Club-medlemmer har veldig gode forsikringsbetingelser, så det er flott at du benytter deg av dine medlemsfordeler:) Hilsen Codan
Enkel kundebehandling. Har ingen erfaring fra å bruke forsikringen, det er først da man får inntrykk av selskapet man har valgt.
Hei Bror. Takk for din omtale. Om det er noe du savner fra oss ikke nøl med å ta kontakt. Vi er tilgjengelig på tlf 408 06300 mandag til torsdag kl 8-20 og fredag kl 8-17. Ved akutt hjelp i forbindelse med skade er vi tilgjengelig hver dag hele døgnet. Ha en fin dag! Hilsen Codan
Alt er generelt dårlig, informasjon mangelfull, selger vulkan forsikring til kunder i Norge. Samt storm forsikring i innlandet... Uten og opplyse om hva en faktisk kjøper...!
Hei Al. Takk for tilbakemeldingen din. Så leit å høre at du har den oppfattelsen av oss. Forsikringsbeviset og vilkårene som sendes på e-post og Min Side skal alltid beskrive hva slags forsikring du har kjøpt, så er usikker på hvilken informasjon du ikke har mottatt. Hvis du ikke har fått tilstrekkelig informasjon er det selvfølgelig ikke bra og vi må se på våre rutiner og forbedre oss. Ta kontakt med oss dersom du trenger hjelp eller om du har ytterligere tilbakemelding til oss. Ha en fin dag. Hilsen Codan