Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt en brann i min bil for 12 uker siden. Har enda ikke fått oppgjør for skaden. Codan kom med et tilbud som var veldig lavt. Måtte kjøpe ny tilsvarende bil og måtte gi 30000,- mer enn tilbudet codan ga meg. I tillegg fikk jeg en del verktøy skadet som jeg bruker privat i mitt hjem og hytte. Dette vil ikke Codan erstatte uten videre. Må ha dokumentasjon fra regnskapsfører at dette ikke tilhørte firmaet som jeg jobber i. Styr unna Codan. Greie priser, men når det gjelder skadeoppgjør er dem ikke så enkel lenger.
Jeg hadde en kjedelig hendelse med bilen hvor noen presset meg av veien og inn i et autovern, med det resultat at hele høyre side på bilen ble skadet. Personen som presset meg av veien stakk av så ingen vitner. På toppen av dette hadde jeg overkjørt kilometer på bilen. Codan håndterte dette veldig positivt. Jeg mistet ett nivå bonus, men det skulle bare mangle. De var i tillegg rause med overkjørt kilometer. Dette var over hva jeg forventet å få av et forsikringsselskap og slapp en lang runde med krangling. Forblir nok Codan kunde i lang tid fremover.
Hei Morten! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med skadehåndteringen på din bilskade. Skal bringe denne fine tilbakemeldingen videre til skadeavdelingen :) Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Codan!
Vennlig og behjelpelig på telefonen, fikk tilbakebetalt utvekslingsreise som ble avlyst grunnet koronapandemien.
Hei Yngvild! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :) Hilsen Codan
Jeg har vært kunde av Codan en årrekke, og har ikke brukt mye tid på å sjekke alternativer da jeg har forventet at de er konkurransedyktige. Jeg har nylig sjekket prisen på innboforsikring i Codan, og deres priser en nærmere 4 ganger høyere enn konkurentene. Da jeg sjekket prisen på deres hjemmesider var prisen under halvparten av det jeg betaler i dag, og da føler jeg meg grundig lurt. I tillegg har de økt prisen med nærmere 9% det siste året. Det er ikke slik jeg forventer at et seriøst forsikringsselskap skal opptre.
Jeg opplevde å få raskt svar på mine henvendelser ang. reiseforsikring på kredittkort. Etter en korona-avlyst ferietur fikk jeg god hjelp og veiledning om mine rettigheter og muligheter. Da refusjon var avklart med reiseselskapet, fikk jeg igjen det resterende på kortforsikringen etter rask og effektiv saksbehandling. Veldig takknemlig for profesjonaliteten jeg møtte hos Codan etter mye frustrasjon i møte med de andre aktørene i saken.
Hei Trine! Godt å høre at du er fornøyd med behandlingen av din reisesak :) Ønsker deg en strålende dag videre. Hilsen oss i Codan
Hele skaden ble løst med 1 telefonsamtale med en vennlig kundebehandler. Ble ellers oppdatert via mail da skaden var gjort opp.
Hei Eirik! Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, skal sørge for at skadeavdelingen får denne tilbakemeldingen! Hilsen Codan
Hyggelig kundeservice Kan bli bedre på tilbakemeldinger OK minus