Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her har jeg fått den dårligste kundebehandlingen så langt i mitt 50 år gamle liv!! Jeg blir mistenkeliggjort og sett på som potesielt kriminell ved innlevering av skademelding på en triviel, ryddig og grei sak som er spesifisert som noe Codan skal dekke. Jeg er helt sjokkert over at det er mulig i Norge i 2018. Dette kan bare oppsummeres i ei kort setning: Hold dere unna dette selskapet!!
Hei Nils. Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det tar vi selvfølgelig alvorlig. Hvis du ønsker kan du sende en formell klage til [email protected], så får vi sett på saken på nytt. Vennlig hilsen Codan
Bra hjemmeside og bra med SAS bonus på betalt forsikring
Herlig å høre, Andre! Takk for tilbakemeldingen. Hilsen Codan
Må bare si jeg er kjempe fornøyd. Alltid hyggelige folk på telefonen. Har fått svar og god hjelp av dem. Forsikringsprisen er også grei.
Godt å høre at du er fornøyd med servicen vår, Anna. Tusen takk for tilbakemeldingen din. Hilsen fra Codan
Har ingen erfaringer på godt og vondt. De jeg har snakket med i Codan, har alltid vært hyggelige. Har ikke hatt bruk for forsikringene... bank i bordet. men prisstigningen i alle selskaper er jo som vanlig mye høyere en prisstigningen i samfunnet ellers. så man må sørge for å hente tilbud selv, så får vi se :)
Hei Tore. Ja, vi får håpe at du ikke har behov for forsikringen, men skulle uhellet skje skal vi sørge for at du blir godt ivaretatt da også. Det er jo det vi er her for. :) Ta gjerne en prat med oss hvis du har behov for en gjennomgang av forsikringene dine også. Det er greit å gjøre en gang i blant. Ring oss på 408 06300 eller start chat på codanforsikring.no. Hilsen fra Codan
Helt grei kjekk betjening, men litt dyrt...
Takk for tilbakemeldingen din, Geir. Godt å vite at du er fornøyd med våre kundebehandlere :) Vi er ikke nødvendigvis rimeligst på alle forsikringer. Vi har fokus på den samlede kundeopplevelsen, med gode priser, dekninger på forsikringer og service til kundene våre. Hvis du trenger en gjennomgang av forsikringene dine, hjelper vi deg gjerne. Med vennlig hilsen Codan
2 forsikringssaker, ingen gav utbetaling.. Den verste, var når vi fikk motorhavari, hadde den beste bilforsikringen Codan hadde, men fikk til svar at bilen var 8 år og 10 dager gammel. 10 dager for gammel til utbetaling.. Lite smidig!!!! Var på telttur med familien, måtte ordne oss selv. Betaler nå litt mer i et annet selskap i håp om å få hjelp når jeg trenger det...
Hei Tor. Forstår godt frustrasjonen din, men dessverre må vi følge de avtalte vilkårene i skadesaker. Antar dette er en sak en stund tilbake i tid, for de siste par årene har vi ikke lenger hatt aldersbegrensning på motorskader. Med kasko pluss dekker vi motor- og elektronikkskader inntil bilen har kjørt 200 000 km. Håper du ved en senere anledning vil gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en fin sommer. Hilsen Codan
De har rotet det til skikkelig med mine forsikringer og er ikke villig til å løse opp i dette. Det koster meg over 2000kr å rette opp i en feil de har gjort. Bytter på dagen! Aldri mer
Hei Mt. Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vanskelig å forstå hva som har skjedd her, men om du ønsker å sende en skriftlig klage ser vi gjerne på det igjen. Du kan sende til [email protected], så behandler vi saken så fort som mulig. Hilsen Codan