Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bagasje to døgn forsinket. Sendte skademelding da jeg var kommet hjem 17.mars. Fikk bekreftelse email om at jeg ville få et skadenummer i løpet av et par dager. Den kom aldri, tok da telefonkontakt med selskapet. De kunne ikke finne skademeldingen, de skulle undersøke mer, og kontakte meg, fikk ganske kjapt en email om at de ikke kunne finne skademeldingen med en hentydning om at det var jeg som ikke hadde gjort alt rett. Tok da en screenshot av bekreftelse emailen og sendte, fikk da svar om at de plutselig hadde funnet skademeldingen min, men vedleggene var forsvunnet på veien... så jeg måtte sende alt på nytt. I dag 27.mars har jeg fortsatt ikke mottatt beløpet jeg har rett på. Til sammenligning da jeg hadde reiseforsikring hos IF gikk alt knirkefritt da bagasjen var forsinket, det tok 3 dager fra jeg sendte skademeldingen til beløpet var inne på konto. Så dette ble alt for kronglete etter min smak.
Hei Line, Beklagelig å høre om din opplevelse, slik skal det ikke være. Hvis du fortsatt ikke har mottatt svar fra reiseavdeling vil jeg gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected], slik at vi kan ta dette videre og sjekke opp. Hilsen oss i Codan.
Absolutt den beste kundeservicen jeg har fått over telefon. Hyggelig og enkelt. Hun dro ikke samtalen noe lengre enn det den trengte å være, og det setter jeg stor pris på. Min erfaring er i hvert fall veldig god. Jeg hadde noen spørsmål etter kjøpet, og de var veldig hjelpsom over mail også. God deal hadde de også!
Hei Alan Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på. Vi skal love å ta godt var på deg som kunde. Hilsen Codan :)
God kundeservice og hyggelig ansatte. Brae priser og imøtekommende ansatte.
Codan scorer høyt på kundebehandling, og gir oversiktlige dokumenter angående forsikringer. Stort pluss med vilkårsgaranti dersom man er usikker på hva forsikringene dekker!
God dag Fredrik, Godt å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen og dokumentene vi sender ut. Vi jobber kontinuerlig med våre forsikringsdokumenter, slik at det skal være mest mulig oversiktlig for våre kunder. Hilsen Codan :)
Veldig fornøyd med selskapet. Rådgiver er tilgjengelig hele tiden og hjelper til når jeg trenger det.
Hei Ashdar, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :) Hilsen alle i Codan.