Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Absolutt den beste kundeservicen jeg har fått over telefon. Hyggelig og enkelt. Hun dro ikke samtalen noe lengre enn det den trengte å være, og det setter jeg stor pris på. Min erfaring er i hvert fall veldig god. Jeg hadde noen spørsmål etter kjøpet, og de var veldig hjelpsom over mail også. God deal hadde de også!
Hei Alan Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på. Vi skal love å ta godt var på deg som kunde. Hilsen Codan :)
God kundeservice og hyggelig ansatte. Brae priser og imøtekommende ansatte.
Codan scorer høyt på kundebehandling, og gir oversiktlige dokumenter angående forsikringer. Stort pluss med vilkårsgaranti dersom man er usikker på hva forsikringene dekker!
God dag Fredrik, Godt å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen og dokumentene vi sender ut. Vi jobber kontinuerlig med våre forsikringsdokumenter, slik at det skal være mest mulig oversiktlig for våre kunder. Hilsen Codan :)
Veldig fornøyd med selskapet. Rådgiver er tilgjengelig hele tiden og hjelper til når jeg trenger det.
Hei Ashdar, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :) Hilsen alle i Codan.
De lover bedre systemer, men etter 8 år med rot har vi fått nok
De nekter å si opp bilforsikring og påstår de ikke har fått opphørsmelding fra nytt forsikringselskap, selv om de ligger inne på TFFAuto at forskiring opphører fra den datoen nytt selskap overtar.
Hei, Det er vanlig praksis i alle selskaper at man sender en oppsigelse med 30 dager oppsigelsestid til selskapet det skal ta over for. Vi kan ikke gå kun gå ut i fra TFFAuto da hvilke som helst forsikringselskap kan stille en garanti når de måtte ønske. Det pleier å løse seg veldig raskt ved å ta kontakt med ditt nye selskap å be de kontakte oss, slik at vi kan ordne opp dette oss i mellom og du slipper å være en mellomperson. Hilsen Codan