Meny

Codan Forsikring omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
16
av 30 innen
forsikringsselskap
52%
anbefaler
Codan Forsikring

"Uprofesjonelle"

Omtale om Codan Forsikring skrevet av Aud K for 27.11.2020 11:41

Codan Forsikring har totalt 409 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Codan Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Uprofesjonelle"

Vi byttet fra gjensidige til codan, samtidig sa vi opp reiseforsikringen. Codan sendte aldri dokumentasjon til gjensidige på det, og etter 3 mnd kom innkasso fra gjensidige. Etter mye om og men og 10 talls tlf klarte vi selv å finne ut hva som var skjedd, og Codan tok hele skylden på seg....MEN, vær obs på at når sånt skjer så mister du kreditt score, vi mistet 200 poeng, og det lot ikke til at Codan visste om det, de klarte heller ikke få de poengene tilbake til oss........ Kreditt score er viktig idag, og at et forsikringsselskap kan ødelegge kundene sine poeng så enkelt er skummelt. Første saksbehandler var en dame, som omtrent tilbød seg å overta mannen min, og ba han på hyttetur!!?? Etter det har vi fått 2 nye saksbehandlere på 6 mnd, begge er sluttet og har ikke videreført saken vår....STYR UNNA. Her mangler det kvalitetssikring i samtlige ledd. Og for å nevne en ting til, vi fikk et tilbud, men betaler mye mer enn tilbudet, rot i hop er min konklusjon.

Svar fra Codan Forsikring
05.01.2021 14:26
Hei Aud, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at glippen fra vår side gjorde at dere mistet kreditt score og må bare nok en gang beklage dette. Det at skadebehandler "omtrent tilbød seg å ta over mannen din" som du skriver, skal det absolutt ikke skje. Send oss gjerne en epost til kunde@codanforsikring.no, slik at jeg kan ta dette videre internt. Hilsen Codan
Bytt.no
"Uprofesjonelle" skrev Aud K om Codan Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Codan Forsikring?
Gjør som Aud K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Codan Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna! Vanskelige ved enkel skadesak bil."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble utsatt for skade og ble nødt til å melde for oppretting på bil. Fikk beskjed fra skadebehandler at dette var en enkel sak og at jeg kunne forvente at saken skulle bli løst mellom partene (de to forsikringsselskapene) innen en snar fremtid. Snart ett år etterpå er saken ikke ferdig. Skadebehandler er enig med meg, men fortsatt skjer ikke noe.

Svar fra Codan Forsikring
10.12.2020 15:08
Hei Ted, takk for din tilbakemelding. Forstår frustrasjonen din når en skadesak tar så lang tid, vi gjør alt vi kan for at en skadesak skal gå smidig og kjapt for kunden - men ikke alltid forholdene tillater det. Send oss gjerne en epost til kunde@codanforsikring.no, slik at vi kan purre på saken. Hilsen Codan
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utmerket service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Serviceinnstilte behandlere, enkel og informativ nettside, gode vilkår.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Omdømme"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Codan igjennom mange år. Har bl.a hatt flere bobiler. Har hatt sykkelulykke (egen) der bobil ( og vi) måtte fraktes hjem. Meget rask og topp service. Generelt veldig oversiktlige ved endring av diverse forsikringer.

Svar fra Codan Forsikring
10.12.2020 13:58
Hei John, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på. Hilsen oss i Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"useriøs"
2 syns denne omtalen er nyttig

Når det er pandemi og forbud mot opphold på fritidseiendom utenfor egen kommune, fra regjeringen så skal Codan ha reiserestriksjoner fra UTENRIKSdepartementet for å kunne utbetale forsikring på tapt INNENLANDSreise.. UTENRIKSdepartementet er underlagt Regjeringen, men siden UTENRIKSdepartementet IKKE spesifikk fraråder INNENLANDSreiser så kan de ikke gjøre noe!? Useriøst, lavmål og fullstendig blottet for fornuft. Dette tenker jeg må gjøres noe med!

Svar fra Codan Forsikring
10.12.2020 13:55
Hei Renate, trist å høre at du ikke fikk den hjelpen du forventet med din reisesak. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Hvis du ønsker å sende en formell klage, kan du gjøre dette til kunde@codanforsikring.no. Hilsen Codan
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Codan Forsikring har totalt 409 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR