Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forsikringen har steget i pris og jeg får ikke oppgitt grunn hos kundeservice.
:-) Lett å komme i kontakt med, behjelpelige, god kundeservice. Rask saksbehandling. :-( kraftig prisøkning det siste året.
Har ikke trengt de så mye men når jeg har hatt kontakt har det vært topp service:)
Betaler 9300 i forsikring pr. år på en bil hos Codan. Fikk tilbud på 6300 hos Storebrand på samme forsikring. Codan var ikke interessert i å gå ned i pris. De ville heller miste meg som kunde. Jeg har ikke hatt noen uhell så jeg er ingen dårlig kunde heller. Nå har jeg kjøpt bil nr. 2 og Storebrand kom igjen med et bedre tilbud. Veldig skuffende av Codan.
Dårlig skade avdeling. Umulig å kommunisere. Nekter for dokumenter de mottar i forbindelse med skade. Veldig lang tid på oppgjør, hvis man får oppgjør, blir feil, da de ikke legger riktige opplysninger til grunn. Ikke anbefalt.
Elendig service, ordner ikke opp i skadesak. Lure virkelig på hvorfor jeg har forsikring. Er fortsatt ikke ferdig.
Flere fordele vi havde fra start er fjernet - føler Codan har blevet en del mere kostbar å bruke.