Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Samme hva dere mener selv - å bruke 5-sifret tlf. nummer og med vitende og vilje hjelpe teleselskapene med å flå kundene deres er mere enn helt uakseptabelt. Vet at dere da vil fremheve Chat, men det fungerer svær dårlig og spesielt på litte mere avansert enn ja og nei. God tur videre i deres unødvendig dyre verden.
Synes at selskapet øker prisene for mye, med tanke på at jeg aldri har hatt noen skader!!
Kunne aldri trekk avtale giro på ønsket dato, ble bare purring og sto uten forsikring.
Dekker ikke stjålet telefon. Utover det er jeg veldig fornøyd og dyreforsikringen er veldig bra!
Jeg er så misfornøyd med dem Angående kasko på min corolla 2005mod. Betaler kr. 6000,00 i året, alt for mye å betale synes jeg. Og har vært vant betale to ganger i året. Januar og juni.
Ett selskap som er lett å forholde seg til... Lett å få tak i saksbehandlere som ikke skal presse på en nye forsikringer, og svarer lett og greit på spørsmål en måtte ha... Litt få saksbehandlere, og min var på ferie når jeg skulle ha bruk for de. Men andre stilte opp...
Vår bil ble påkjørt bakfra da min sønn stoppet for et barn som gikk over veien i et fotgjengerfelt. Da jeg kontaktet selskapet i dag og ville høre hvordan det gikk med saken, og når de ville bestille takstmann for å se på skaden så fikk jeg beskjed om at vår sak var valgt ut som en teknisk vurderingssak? Og vi måtte dessverre vente til de hadde kommet til sin konklusjon.?? Jeg spurte om ikke en skadetakst ville være greit å ha når de skal trekke konklusjon men de nektet å takste bilen vår nå, selv om motparten har innrømmet feil. Motparten er forsikret hos Codan. Særdeles useriøs saksbehandling og oppførsel.