Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
eg skiftet bilforsikring til codan grunnet lavare pris .. eg har 3 biler. eg fikk ingen faktura på mail ... men en oppsigelse per brev ! kontaktet codan dagen efter. Ny avtale måtte skrives dette tog codan 7 dager!? Eg fikk avgift fra Traffikføreningen pga oførsikkrede biler!!! 150kr x 3 7 dager. tog contact med codan igjen fikk svar ikke deres feil att eg ikke gidder betale fakturen i tid. JA dette føles oseriøst ut spør du meg...du er ikke forsikret fra den datuen du kontakter dem !!!!
Hei Krille Kjedelig å høre at du er misfornøyd med oss. Vanskelig å forstå hva som har skjedd her, men om du ønsker å sende en skriftlig klage ser vi gjerne på det igjen. Du kan sende til [email protected], så behandler vi saken så fort som mulig. Hilsen oss i Codan forsikring
Hadde ett nedstøpt , sprukket vannrør med vannskade i kjelleren 16 juli . Jeg ringte og ga beskjed. Selskapet sendte inn en takstmann som så på skaden , og pr 11.08.2020 har jeg ikke hørt en eneste lyd fra selskapet . Synes det er vel lenge å vente selv om det er i ferien .... Selv E-mail svarer de ikke på .... Ikke ett forsikringsselskap jeg vil anbefale til andre ....
Hei Inge, Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at det har tatt unormalt lang tid. Det tar vi selvfølgelig på alvorlig. Hvis du ønsker kan du sende en formell klage til [email protected], så får vi sett på saken. Vennlig hilsen Codan
Jeg fikk avslag på reiseforsikringsoppgjør med følgende begrunnelse: Reisen var betalt med kredittkort (noe jeg gjorde nettopp for å ha forsikring). De utbetalte bare skadeoppgjør til kunder med helårs reiseforsikring.
Hei Aud, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen gjeldene reiseskade. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Send oss gjerne en formell klage til [email protected], så skal vi få sett på det. Hilsen oss i Codan
Vært kunde i ett år nå, ikke hatt behov for og benytte forsikringen til nå, men de øker pris med nesten 800,- på et år som utgår ca 6,6% og legger det på "Konsumpris regulering", da tenker jeg at det er på tide og sjekke ut litt andre alternativ, syns det var noe drøyt påslag for et år, men kundeservice og slikt var helt ok, hyggelige folk.
Hei Kim, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du er skuffet over forklaringen på hvorfor du har fått på prisøkningen. Ta gjerne kontakt med oss igjen så kan vi se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen Codan
Treg saksgang, vanskelige saksbehandlere. Mye generelt problemer. Lette og innbetale premier hos. :)
Hei Tore, Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen vedrørende din skadesak. Noen saker har lengre behandlingstid enn andre, da alle skadesaker er ulike. Vårt ønske er jo selvfølgelig at skadeoppgjøret skal skje så raskt og effektivt som mulig. Hvis du ønsker, kan du sende oss en epost til [email protected], så skal vi fått sett nærmere på saken. Hilsen Codan