Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en skade på bilen i sommer, ringer inn og får inntrykk av at de egentlig driter i meg som kunde. Sender inn skademeldings skjema, ringer inn igjen og får forklart at det ikke er tvil om hvem sin feil dette er, altså motparten. Får beskjed om å sette bilen på merkeverksted da det kreves fra forsikringselskapet for å få erstatning. Viser seg senere at det ble delt skyld og jeg sitter igjen med en regning på 46.000,- Dette selskapet forbinner jeg med jug og fanteri!
Gla i gebyrer og så er det forfallsdatoen. Hvorfor kan ikke jeg som kunde bestemme dette selv. Håper di kan få gjort noe med det.
Har generelt god erfaring med Codan, men trekker mye ned at det til tider er noe surr rundt fakturering.
Liker ikke måten skadesaker løses på, når du blir påkjørt vil jeg velge skadeverksted selv.
Mangler mulighet til chat-dialog på internett slik at en kan lett få svar direkte.
Dyrt, ble vesentlig dyrere i år etter å vært kunde der i flere år. Etter en kjapp runde, så har de priset seg ut.