Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Totalt var tapet på over 140 tusen kroner. Dere har trukket fra enorme mengder av summen og jeg sitter igjen med 46.000 som skal dekke alt som koster 140.000 pluss nytt??? Forklar meg hvordan dette skal gå an. Og egenandelen klarte dere å øke fra 4000 til 15000 pga naturkatastrofe.... Her lukter det å bytte forsikringsselskap når dette er slik man blir behandlet etter å ha mistet så å si ALT man hadde på rommene til sine tre barn inkludert en god del av sine egne klær og sko.
Hei Helbi, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med skadeoppgjør. Slik skal det absolutt ikke være! Jeg tar saken videre til vår skadeavdeling. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Codan
De har blitt dyre, øker prisen voldsomt etter 1 år som kunde.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Codan
Hatt nylig rotter / Mus i huset og det ble skade på klær, jakker og sko i den forbindelse. Sendte skadesak til Codan og forklarte at jeg hatt hatt denne hendelse men pga barn i huset og fare for smitte og sykdom av mus avføring og dårlig lukt hygiene så kastet jeg skadet gjenstander. Skrev også til de om dette ikke dekkes pga gjenstandene er kastet og ikke dokumentert så aksepterer jeg dette. Men den ubehagelige opplevelsen å bli mistenkeliggjort for svindel de sender utreder på vår skade sak til 16 000kr. Jeg har klær til verdi på over 200 000kr i garderoben, skulle jeg drevet noe svindel så hadde jeg ikke det vært skade på 16 000. Glad jeg fant ut raskt hvordan dere behandler kunder på innbo skadesaker. Aldri mer Codan!!!
Hei Butt, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du er skuffet over oppgjøret i din skadesak. Ta gjerne kontakt med oss igjen så kan vi se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen oss i Codan
Har valgt toppdekning og dessverre fått bruk for den. Ryddig skadeoppgjør!
Hei Kolbj. Takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med skadeoppgjøret. Ønsker deg en strålende dag videre. Hilsen oss i Codan :)
Har hatt skade på bil og måtte benytte hundeforsikring, begge gangene ble saksbehandlingen foretatt på minutter. Enkleste samhandling med forsikringsselskap du kan forestille deg.
Hei Paulwilly P! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en strålende dag videre :) Hilsen oss i Codan
Siden Codan nå nesten er dyrest spurte jeg om de kunne tilpasse prisen. Etter 13 år som kunde burde dette jo være mulig? Nei var svaret. Har også hatt to sprengskader på huset, hvor samme takstman kom. Han hevdet hardnakket at det ikke var sprengskade ... målingene gjort ved begge sprengningene var gjort på feil sted, noe han heller ikke godkjente. Har nå lyst å få en forsikring som er på min side.
Hei Sverre. Takk for din tilbakemelding. Slik skal det absolutt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen oss i Codan
Veldig treige til behandling av saker. Alt for krevende ved skade saker. Uerfarne ansatte.