Som god kunde i mange år er jeg skuffet over merkelig behandling av ei som heter ####. Skulle bytte fra del kasko til full kasko. Men da må jeg ha bilen på verksted og få tilstandsrapport. Samt sende bilder av bilen. Jeg har ikke mulig til å ta fri fra jobb og dra på et verksted. Samt man må betale for dette også. Føler meg mistenkelig gjort. Da bytter jeg til et annet selskap, da det er mye lettere.

Har du en tilsvarende erfaring med Codan Forsikring?
Gjør som Inger-Lise S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Codan Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fikk en skade på en gangbane over myra til hytta. Blankt avslag, fordi jeg selv ikke eide grunnen over myra. Jeg har tillatelse fra grunneier, men dette var tydligvis ikke nok for Codan. Hva skal man med forsikring når man allikevel må betale selv for skaden. Kan jeg få kontigenten igjen for en verdiløs tåkeforsikring som jeg er lurt til å betale på? Selskapet ønsker tilbake melding for å gjøre Codan bedre... Skrev et brev og fortalte Codan om kundebehandling, kanskje de ville beholde oss som kunder.... De gadd aldri å svare engang. Er i full sving for å finne et seriøst selskap for enebolig, to hytter, to garasjer og en bil.

Har ikke forståelse for at jeg trengte litt tid på å få betalt.

Prisstigning på forsikringene ut over normal prisstigning ellers i samfunnet når det ikke har vært prisstigning som en ikke kan forklare - jeg har fått høyere forsikring enn det KPI tilsier. Jeg har ikke hatt skader.

Flinke, hyggelige, imøtekommende og behjelpelige ansatte. God pris og utrolig god kundeservice.
