Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min erfaring var med en punktering i januar måtte selv kontakte bergningsbil, betale kr.500,- dekk til kr. 2300,- hadde påkjørsel 16.de mai må selv dekke. Bestilte premium forsikring og endte med vanlig kasko.
Hei Johnny. Forstår at du har vært litt uheldig i det siste og det er selvfølgelig fryktelig kjedelig. Trenger du veihjelp ringer du vårt nummer 408 06300 og velger veihjelp i tastevalget. Egenandelen ved veihjelp er kr 500 med delkasko eller kasko, så dekker vi resten. Nye dekk etter punktering erstattes ikke av bilforsikringen, men reparasjon på stedet hvis mulig eller frakt til nærmeste utsalg av dekk vil dekkes av veihjelpen. Det er fint om du kontakter oss vedrørende påkjørselen så kan vi se på saken, da vi ikke har nok detaljer her. Hilsen Codan
Har i de fleste tilfeller sett opptrådt ryddig og greit. Grunn for denne undersøkelse hos andre selskap, er prisen.
Hei Bjarne. Takk for omtalen. Ta gjerne en gjennomgang av forsikringene dine med oss, så kan vi se på prisen sammen igjen. Ring oss på 408 06300 så hjelper vi deg. Hilsen Codan
Dårlig oppfølging på innsendt skademelding....
Hei Gus. Det er ikke bra å høre. Kjenner ikke til hva slags skade du har etter det du skriver her, men fint om du kan ringe oss på 408 06300 så får vi gitt deg status på saksbehandlingen. Tilbakemeldingen din tar vi uansett videre. Hilsen Codan
Jeg er godt fornøyd med Codan. Syntes jeg fikk for dyr mc forsikring, derfor jeg henter inn tilbud nå.
Takk for tilbakemeldingen din, Trond. Veldig hyggelig at du er fornøyd:) Ta gjerne kontakt med oss så kan vi ta en gjennomgang av MC-forsikringen din. Hilsen Codan
Jeg hadde kollisjoner i fjor, og Codan tok meg opptil 30% av rabattene.
Hei Adam. Håper det gikk bra med deg under kollisjonen i fjor. Ta gjerne kontakt med oss på 408 06300 hvis du lurer på noe om skadebehandlingen :) Hilsen Codan
Ca 5 mnd etter jeg tegnet hus/bil og motorsykkel forsikring for jeg beskjed at forsikringen er sagt opp pga manglende betaling?? Trodde først at jeg hadde glemt og betale,men det rare er at jeg ikke hadde mottatt noe som hest purring som Codan påstår har sendt meg flere ganger. Ikke var det mulig å betale og få forsikringen aktiv igjen. Finner så kvittering som viser at 1 termin er betalt sammen med alt annet vi har forsikret hos Codan. Har nå sendt kopi av kvitteringen så for man se hva som skjer. Opphever de ikke deres avgjørelse og ordner opp med forsikringen så flytter jeg alt ut derfra.
Hei Svein-Erik. Takk for tilbakemeldingen din. Det er selvfølgelig ingen god opplevelse, så dette vil vi undersøke. Fint at du sendte betalingskvitteringen, da hører du fra oss. Hilsen Codan
Min rådgiver fra Forsikringspartner Sør var lett og hyggelig å prate med. Satt opp en personforsikring, og det var en kjempe enkel og behagelig prosess da Codan hadde en god hjelpende hånd hele veien. Ingen ting dårlig å si på dette!
Så hyggelig å høre, Ingvild! Takk for tilbakemeldingen din. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også :)