DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et mareritt av et selskap. 20-30 minutters ventetid (hver gang!) i telefonen. Svarer ikke på henvendelser på web (kundeservice). Bruker et skadebegrensningsfirma som heller ikke svarer - og heller ikke gjør noe. Vi hadde et trevmatisk innbrudd og skadeverk på egen bolig, og fikk INGEN hjelp. Endte opp med å gjøre hele jobben selv - både identifisering av alt, skadeoppgjør og arbeid etterpå. Mareritt 2: Først brukte de 53 minutter på å svare på kundeservice. Så satt han telefonen videre til saksbehandler ... som ikke svarte. Nå har jeg begynt på runden en gang til... Er det mulig?
Har meld inn tyverisak hos DNB forsikring, gått over 4 mnd å saken min er enda ikke ferdigbehandlet! Å være kunde hos DNB skulle man tro å være trygg på når uhell oppstår så skal man føle seg trygg på at selskapet troverdig deg og behandlet saken rask og gir deg trygghet! Men her føler jeg man blir bare svindlet av DNB forsikring av premie man betaler til de og alt de dem sier er bare tull og svindle til seg kunder lurer de! Kontakter både media, finansklagenemda og advokat om ikke saken blir behandlet ferdig!! At man skal bruke så lang tid på en ekte real tyverisak er helt katastrofe!
Ble påkjørt da jeg stod stille, sendte inn skadeskjema. Har ikke hørt noe som helst etter 3 uker, ikke engang ett skade nr. har jeg fått. Jeg har 3 biler forsikret hos DNB, alle 3 med 75% + 5 år osv. Helt umulig å få tak i de på mail og tlf.
DNB har en veldig fin og ryddig oversikt over forsikringene mine, men de prisene som man må betale for f.eks innbo og reiseforsikring synes jeg er stive.
Elendig kundeservice ved skade. Ingen tilbakemeldinger - ingen svar på mail sendt - vi måtte så og si ta hele saksbehandlingen selv ved å ringe og mase og selv få kontakt med firmaet som skulle utbedre en skade på huset. Byttet asap tilbake til Gjensidige. Koster noe mer men mer erfarne kundebehandlere som gir deg svar når du spør.
Er ok ved normale hendelser. Mulig de er for dyr, jeg ønsker å få et nytt tilbud.
Har aldri opplevd å bli så dårlig behandlet! Kun ute etter å slippe å betale, 0 interesse for å ivareta kunde eller være objektive