DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri opplevd å bli så dårlig behandlet! Kun ute etter å slippe å betale, 0 interesse for å ivareta kunde eller være objektive
Dyrt, leverer ikke det di lover. Kommer ikke igjennom på tlf. Chatten dems virker ikke som di skryter av, der kan di aldri hjelpe med noen ting
Helt forferdelig forsikring. Anbefales aldri. De leker med folkets liv. Jeg har best ekstra boligforsikring. fikk en vannskade for 6 måneder siden. til nå har jeg ikke fått noe ordentlig svar på skadeomfanget. lang ventetid når jeg ringer, og fikk heller aldri tak i kontaktpersonen. Det opplevde også advokaten min. Det er samme når jeg skriver e post. Det har ingen respekt for mennesker.
Venter fremeldes på status på skadesak, straks 3 måneder etter opprettelse. Når det blir forespurt status på epost får man aldri svar, og om man ringer inn på skade-nummeret får en kun beskjeden om "Jeg skal ta det videre med saksbehandler, hadetbra"...
Veldig lett å flytte over til DNB. DNB vil tydeligvis bare ha betalende kunder, men er umulig å få tak i når problemer oppstår.
Ikke enkelt å få personlig kontakt eller veiledning etter at de kuttet lokale kontorer
Elendig kontaktmulighet! Har en sak som haster litt og prøver derfor ringe. Satt 1/2 time i telefonkø kl 11.45 til 12.15, måtte gi meg da pga var på jobb. Prøver på nytt hjemmefra, begynte for 15 min siden, tlf svarer sa 1 min ventetid, men venter fortsatt!