DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter mange diskusjoner med saksbehandlere på skadeoppgjør, hvor de ikke ville hjelpe meg på grunn av at jeg ikke hadde helkasko men halvkasko. Fikk inntrykk av at de kun kunne hjelpe helkaskokunder. Forsikringsselskapet til hun som kjørte på meg hadde sagt at ulykken var min feil så de trodde det var min feil. Fikk diverse teorier servert om at jeg sikkert hadde kjørt 80km/t igjennom rundkjøringen osv. Etter 4 uker med å ringe dem hver dag i åpningstiden fra kl. 8-15 med lang ventetid hver gang. Fikk jeg omsider snakke med en som ordnet en takstmann som kunne se på skaden, han brukte under 3 minutter på å finne ut at ulykken kunne umulig være min feil. Skadene på bilen min viste at jeg hadde stått stille (etter nødbrems) Da jeg ble påkjørt. DNB vil veldig gjerne selge deg forsikringen men er umulig å ha med å gjøre når uhellet er ute, styr unna!
Gode på raskt skadeoppgjør uten problemer. Raskt og god kundeservice, men er litt dyre på pris.
Har fått ulik informasjon om ventetider, økte fra en til to timer. Må man fortsatt betale egenandel når DNB ikke holder til avtalen og det tar mer tid å få hjelp enn avtalt ventetiden (over to timer).
Bra dekning til fornuftige priser. Endring av dekning som tilfredsstiller mine behov, gjør meg til en svært fornøyd kunde.
Bruker for mye egentid på skademelding/kontakt med selskapet.
Om man har mere enn 1 bil - eller 1 motorsykkel får man langt DÅRLIGERE tilbud/forsikring på kjøretøy nummer 2. Har derfor måttet forsikre Harley nummer 2 i et annet selskap hvor betingelsene/ prisene var overkommelige.