DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet selskap da min opplevelse med DNB var bare surr og rot, og utrolig tregt! Hadde en enkel forsikringssak på min bil hvor andre-part hadde skylden og forsikringsselskapet til andre-parten satt å ventet på svar på DNB for å komme videre i saken. DNB skylte på dataproblemer, og at de ikke hadde mottatt ditt og datt. Etter 3 måneder ble det endelig løst. Veldig fint å være uten bil i 3 måneder pga at DNB ikke gjør jobben sin.
Fraværende kundebehandling. Ventet 11 mnd på svar. Får ikke svar hverken på mailer eller brev. Har derfor sagt opp mine forsikringer.
Jeg anbefaler DNB Forsikring selskapet til andre som rimelig i Norge. Aldri vært problem med de. Den er mitt bank idag også.
Har ikke hatt behov for forsikringsutbetalinger. Opplever forholdet som ryddig, men har som sagt ikke trengt bistand.
Dobbeltfakturering, glemt fakturering med påfølgende dobbelt faktura, fakturering for avsluttede forsikringer, manglende kreditering og fraværende kundebehandling for å nevne noe. Bon voyage DnB!
Fikk DNB forsikring gjennom bilforhandler, da DNB kom gunstigst ut i pris. Har mottatt faktura hvor de oppfordret til å ringe 91504800 hvis jeg hadde spørsmål. Jeg ringte (mellom kl 1530 og 1600 på en fredag), og fikk beskjed om 2 minutters ventetid, etter 12 minutter uten å få svar la jeg på. Dette holder ikke DNB, lang ventetid kan inntreffe, men da må dere være mer presis når det opplyses om forventet ventetid. Jeg ser dette som et tegn på hva jeg kan forvente dersom jeg virkelig trenger hjelp, ser meg derfor om etter nytt selskap.