DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En moped med ny motor og alle deler ble demontert av tyver og saken ble anmeldt og registrert i selskapet. Ble etter lang tid ringt opp av en takstmann muligens fra Trondheim og ikke lokalt fra Arendal om å ta saken. Han ba meg sende bilder av mopeden og ringte samme dag tilbake med at den var skitten og prisen de kunne tilby er under egenandel. Han var ikke engang interessert om å hente in opplysninger om nye deler som ble investert. Skal aldri mer benytte meg av DNB.
Dette ikke greit. Kjørte på et rådyr. Fikk beskjed om å skaffe meg time på verksted. Valgte Bertel O Steen. Alt ordnet på noen dager. Bilen fikset perfekt. Jeg fikk leiebil noe som er svært ok for en som er handikappet. Ble kjørt til utleiefirma. Intet bonustap.
Ikke hatt noen problemer, ønsker å bytte selskap da DNB forsikring har blitt Fremtind og de har ikke noen særlig gode omtaler.
DNB er gode på forsikring, "Men" når man går opp i bonus burde det merkes i lommeboka noe det altså ikke har gjort hos DNB! Dette er for meg merkelig, og de begrunner det med at det har vært mye utgifter fordi det har vært mye ulykker! Hva behager, det skal vell ikke jeg som kunde lide under ved bonus hopp oppover...
Bør bli betre på kundeoppfølgjing. Me betaler mykje kvar mnd. for å forsikre hus, bil, reise etc., men viss me ein sjeldan gong må nytte oss av forsikringa så stig den månadslege innbetalinga. Dette tykkjer eg er urimeleg!
Helt elendig!! Du kan sende inn sakspapirer om igjen og om igjen. Du for automatisk bekreftelse melding på mottatt. Så påstår de at de ikke har mottatt og bare slutter å svare. Verste selskapet jeg har vært i. Bytter tilbake så fort som mulig.