DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg rapporterte inn en vannskade i huset mitt rundt kl 1400 og skadeservice skulle sende RECO skadesanering så raskt som mulig. Etter flere purringer ble jeg ringt opp kl 2100 av RECO som opplyste at de ville komme dagen etter. Jeg fikk svært lite og motstridende informasjon og informasjonen på portalen kunne endres. Jeg sendte inn informasjon som ikke ble besvart ba om tilbakemeldinger som jeg ikke fikk. Måtte til slutt be om takstmann. Takstmannen kopierte i stor grad RECO sin rapport og brukte nesten ett år på å fullføre den. DNB hadde nok som taktikk å slite meg ut og det klarte de. Hvis jeg noen gang har DNB forsikring og må rapportere en skade på nytt så vil jeg gå rett til advokat.
God service på kundesenter, men forsikringspremien oppfatter jeg som høy.
Jeg merker ikke dårlig ting. Ved tidligere skade sak. Ringte fra kundeservice selv og vært hjelpeful 😀
Ble kjørt på av en traktor og fikk ikke noe hjelp av DnB. De sa bare ring den andres selskap. En annen gang trengte jeg veihjelp og ringte DNB. Etter å ventet 24 timer så ringte jeg å avboket det siden ikke noen hadde kommet. Konklusjon: de få ganger jeg har trengt å bruke forsikringen så har jeg ikke fått hjelp
Oversiktlig og lett å kontakte. Men har høyere priser tror jeg.