DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Takstmannen var frekk og vanskelig, jeg måtte levere bil og avskilte selv. Bilen skulle kondemneres, og ingenting ble ordnet opp i. Jeg måtte personlig gå til leiebilselskapet, hvor heller ingenting var klart. Ventet 30 minutter på leiebil (greit nok at det ikke er mye). Alt i alt en vanvittig irriterende og rotete situasjon. Jeg sitter igjen med følelsen at jeg sliter med å forstå hva jeg betaler mange tusen kroner i året på, når jeg gjorde mye av jobben. Prisen er bra, men ved skadeoppgjør vil du ønske at du betalte litt mer i måneden. Det gjør jeg nå. 20 minutter i telefonkø er heller ikke verdsatt. Ikke en gang, ikke to ganger, og heller ikke tredje gang jeg ringer er det greit.
Billige forsikringer og veldig konkurransedyktige priser
Har ikke rett opp i feil som jeg har gitt beskjed om før. Derfor må jeg lide for det i etterkant
Bra forsikring i seg selv, men har hatt problemer med å få betalt faktura med autogiro. Får faktura gjennom vipps, noe som er ganske irriterende når jeg har service konto i bank.
De har rask oppgjør, god kundeservice og god dekning på sin forsikring. Fikser leiebil raskt.
Heilt greit firma men er såleis vanskelig å ha med å gjøre når det kommer til skade på innbo osv.
Hadde lite forsikringssaker. Vanligvis fikk kjapt svar på telefon, som er godt tegn. Fikk en lekasjeskade på huset og fikk dekket det etterhvert, men det tok dem flere måneder å avgjøre saken og jeg måtte purre, mens beløpet ble ganske lite (noe rundt 15 000 kr). I tillegg, ønsket jeg at de investigere mer om skaden for å få vite årsaken nøyaktig: måtte gjøre det selv på egen regning og tid - veldig ubehagelig. Ble meget irritert av stadig kraftig prisøkning (f. eks. på 10%) og måtte krangle om det hvert eneste år. Mitt budsjett øker ikke på 10% hvert år :), så jeg måtte bare si opp en del forsikringer år etter år og byttet dem helt til slutt.