Meny

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
17
av 25 innen
forsikringsselskap
50%
anbefaler
DNB Forsikring

"Kunde fiendtlig"

Omtale om DNB Forsikring skrevet av Helene for 29.10.2019 21.04

DNB Forsikring har totalt 349 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Kunde fiendtlig"

Hadde forferdelig opplevelse med DNB skadeoppgjør avd. De begynte med å gi meg skylden for ulykke (jeg ble påkjørt) Ukesvis med kverulerende ansatte som var særdeles lite behjelpelig, korte åpningstider på tlf og laaang ventetid når jeg ringte. Da jeg endelig fikk takstmann som jeg hadde krav på kom å så på skaden (etter en mnd uten bil!) så avgjorde han ila ca 3min at ulykken umulig kunne være min skyld. Helt elendig fra ende til annen...

Bytt.no
"Kunde fiendtlig" skrev Helene om DNB Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Forsikring?
Gjør som Helene og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Henrik S. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Konkurransedyktige priser"

Konkurransedyktige priser og velvillige konsulenter som matcher andre selskaper. Selv med fagforeningsrabatter.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Særdeles utilgjengelig for samtaler pr telefon"

DNB sin automat for å sile/rettlede samtaler er ikke kundevennlig. Den oppfatter ikke ord klart nok, og etter gjentatte repetisjoner av ord uten resultat er min tålmodighet slutt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen tilbakemelding og dårlig oppfølging"

Får verken kvittering ved innsendt forsikringsak, ingen tilbakemld på ukesvis. Når jeg ringer de får jeg beskjed om å legge inn alt på nytt. Gjør dette, men får fortsatt ingen tilbakemld etter flere uker. Meget dårlig. Benytt heller et selskap som prioriterer god kundeservice!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Arrogant behandling av en kunnskapsløs takstmann"

En moped med ny motor og alle deler ble demontert av tyver og saken ble anmeldt og registrert i selskapet. Ble etter lang tid ringt opp av en takstmann muligens fra Trondheim og ikke lokalt fra Arendal om å ta saken. Han ba meg sende bilder av mopeden og ringte samme dag tilbake med at den var skitten og prisen de kunne tilby er under egenandel. Han var ikke engang interessert om å hente in opplysninger om nye deler som ble investert. Skal aldri mer benytte meg av DNB.

DNB Forsikring har totalt 349 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR