Meny

Eika Forsikring omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
14
av 29 innen
forsikringsselskap
55%
anbefaler
Eika Forsikring

"Vennlige kundebehandlere med god service som gir lav pris!"

Omtale om Eika Forsikring skrevet av Kristianius for 04.03.2020 02.25

Eika Forsikring har totalt 411 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eika Forsikring?
Kristianius
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vennlige kundebehandlere med god service som gir lav pris!"

Først var det lav pris som avgjorde valget. Deretter ble det faktorene; trygghet, service-vennlighet og god pris! En kombinert trio som utgjorde valget enkelt å fortsette å være kunde. Det er oftes de små selskapene som er best. De uten store reklame budsjetter men som deretter må satse hardt på god service og lav pris.

Bytt.no
"Vennlige kundebehandlere med god service som gir lav pris!" skrev Kristianius om Eika Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Eika Forsikring?
Gjør som Kristianius og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Eika Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har kun reiseforsikring hos Eika. Når skade oppsto, var de dyktige til å ivareta meg!"

Har kun reiseforsikring hos Eika. Når skade oppsto, var de dyktige til å ivareta meg! Etter at Eika krever at det må opprettes høyrentekonto, er jeg ikke interessert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mistenkeliggjort etter innbrudd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kom hjem etter ferie i usa 10 januar da hadde det vert innbrudd 8 januar. De hadde revet ut en inngangsdør og tatt alle nøkler til bil og bobil osv og eks andre ting. Politiet var her tok kun bilder, jeg kontaktet de 7 ganger med beskjed kontakte meg får ta fingeravtrykk enda ikke hørt noe. Så begynte marerittet med mitt forsikringselskap Eika ringte med en gang jeg landet på norsk jord og hjemme se hva som var borte sa att nøkler til bobil og bil og vogn er tatt, står ulåst hører ikke noe mer. Jeg kontakter de igjen og sier her står det ulåste biler får 700000, bare forsyne seg. Får ikke bekreftelse på att jeg kan sende de på verksted så ser jeg att de først har vert prøvet bryte opp verandadøren osv. Så får jeg plutselig beskjed att saken er stoppet, sendt til høyere hold ???? Så får jeg en telefon fra faver, ett byrå som utreder det kom ei dame fra tidligere politi, satt her spurte meg ut som om jeg var mistenkt følte jeg pga en symbolsk skade, så i dag ringer de fra polygon og skal hit se på verandadøren pga eika synes det var dyrt??? Hallo hele huset er pusset opp fra a til å, alt er nytt, det koster vel mer å sende flere selskaper hit enn betale ut det det koster reparere. Jeg skal ikke ha ut noen penger, hva med biler til 700000 som står her ??? Normal interesse fra forsikringen var og sikre de bilene men nei. Nokk er nokk så maken til behandling av kunder går ikke ann så tenk over før dere forsikrer dere sjekk først hva rutinene er hos alle forsikringer før dere tegner noe her i eika.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Oddvar K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr langt utenom"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eika forsikring er helt ubrukelig på kundebehandling. meldte om skade på varmepumpe, fikk ikke tildelt noen saksbehandler og heller ikke kundekontakt. Eika avgjør saken med at de har hørt rykter om at det er en svakhet på dette produktet. Var det en Bilskade ville jeg vel fått avslag. fordi DE har hørt rykte om at jeg var over fartsgrensen, mitt Eika forhold er hermed Avsluttet. Til alle andre Sjekk kundeomtale !!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Er fornøyd"

Er fornøyd, men forsikringen på tesla x var alt for høy, derfor vil jeg ha tilbud fra andre aktører

Eika Forsikring har totalt 411 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR