Eika Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utrolig bra service og imøtekommende mennesker som Gjør det du trenger.
Har vært kunde i flere år, storfornøyd. Personlig kontakt i samme bank betyr mye for meg.
Etter skade oppå vannledning og dertil problemer med vann som trakk inn i bad og bod, tok jeg kontakt med selskapet og fikk omgående beskjed om å sette igang tiltak. Noe som naturligvis ble gjort. De valgte å ikke sende takstmann for å se på skadene. Etter at det hele ble utbedret på rimeligste og raskeste måte, får jeg så høre at siden dette var en kopperledning ville de trekke fra 65 prosent av den totale fakturaen. Dette til tross for at det på det tidspunkt vannledningen ble lagt, i 1983, ikke var tillatt å legge plastledning, som visstnok skulle blitt dekket fullt ut. Jeg fikk utført dette på beste og rimeligste måte og hadde - tilsynelatende - god kontakt med saksbehandleren. Det fikk jeg lide for. Selvfølgelig har jeg kontaktet advokat og selvfølgelig tar jeg saken til Finansklagenemda. Og like selvfølgelig - jeg bytter selskap så snart det er mulig. Styr unna Eika!
Vanskelig å få igjen på forsikring uansett hva det gjelder.
Liter imøte kommenhet og innhenting av skade opplysninger av andre og godtok disse uten å snakke med oss. Dett gladt en varmt vann
Alt er bra. Jeg er fornøyd med eika bilforsikring.
De har ikke holdt hva de lovet angående premieøkning eller saksbehandling.