Meny

Eika Forsikring omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
16
av 29 innen
forsikringsselskap
55%
anbefaler
Eika Forsikring

"Veldig dårlig selskap"

Omtale om Eika Forsikring skrevet av Princely N for 30.08.2019 12.33

Eika Forsikring har totalt 407 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eika Forsikring?
Princely N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig selskap"

Det behandlet meg som en dritt person og lurte meg. Fikk sensitiv informasjon og navngi personer når jeg snakker med dem.

Bytt.no
"Veldig dårlig selskap" skrev Princely N om Eika Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Eika Forsikring?
Gjør som Princely N og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Eika Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra til å følge opp"

Har alltid hatt god erfaring med Eika, både priser og skader, men ønsker å sammenligne priser.

Junuszjan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Supert dyrt forsikring!"

Det er grei forsikring, men jeg er ikke fornøyd med prisen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendige på skadeoppgjør og dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Brukte Eika som forsikringsselskap i mange år, etter mange skadefrie år så var eg ute for eit uhell med bilen og det var ei surrealistisk oppgjør. Måtte sjølv heile tida dytte på saksbehandler for det virka som om han godtok alt motparten sa ukritisk... Vart mektig irritert etter dette slette arbeidet, satte så i gang med å bytte selskap og fant ut at eg betalte dyrt for mine forsikringer hos Eika. Etter nokre år i nytt selskap som eg aldri hadde nokre skader hos så vart eg kontakta av ein ivrig selger for Eika forsikring som ville ha meg tilbake som kunde. Sa eg hadde dårlig erfaring med både skadeoppgjør og pris og ønska ikkje å vere kunde der igjen. Han insisterte på å gje meg pris og den var faktisk ikkje så værst. Spurte så om dette var lokkepris og om dei tok det igjen på fornyelsen og fikk eit tydelig nei på dette. Kva skjedde så... Fornyelsen kom, heile besparelsen vart henta inn og vel så det, DYRT vart det.... Uka etter fornyelsen så hadde eg eit lite uhell med bilen min, liten fillesak heldigvis. Skade for nokre tusenlapper på min, ingenting på motparten sin bil. Eg krevde å skrive skademelding fordi eg meinte eg var skyldfri, motparten ville bare reise. Men kva f... trur du så Eika klarer å rote til denne gongen også, joda skylddeling og null interesse for å hjelpe sin egen kunde nok ei gong. Då har eg brukt Eika for siste gong, meget dyrt og dei gidder ikkje å ta i saker der utfallet ikkje er 100% klart på forhånd...

Er I. K. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Useriøst forsikringsselskap!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke forsikring i Eika selv, men motpart som kolliderte med meg var forsikret der. Ingen tvil om at det var motparts skyld i og med at jeg sto parkert. 5 mnd etter kollisjonen og skademelding og alt er levert, og kjøretøyet er reparert på verksted, så ringer Eika til meg (som ikke er kunde der engang). De stoler tydeligvis ikke på sin egen kunde med det han har forklart, og i tillegg sitter å påstår at jeg har vært uten førerkort når hendelsen skjedde, og når det blir motbevist så stiller de spørsmål til skadene mtp kostnad på verkstedet osv, og syntes at det var tvilsomt at den skaden skulle koste så mye penger. I dette tilfellet var det snøscooteren min som fikk skade på forstillingen, noe som er svært dyrt i utgangspunktet, også var det andre skader i tillegg. Så begynte de å spørre hvordan terrenget var der hvor kollisjonen oppsto. De driver å fisker etter grunner for ikke å måtte betale reparasjonen, og det virker som de er ute etter sin egen kunde for å gjøre sånn at han må dekke alt selv. Å dessuten høres det ut som kundebehandler er beruset eller full når han ringer. Jeg har ALDRI vært borti at motparts forsikringsselskap ringer å spør masse spørsmål ang skader og beløp, og selve hendelsen. Er det ikke derfor man leverer skademelding til sitt eget forsikringsselskap? Føler jeg satt i avhør med et selskap jeg selv ikke bruker engang. Rett å slett useriøst. Anbefaler ingen å legge igjen penger hos Eika. Fyttirakkern for et amatøropplegg!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Eika Forsikring har totalt 407 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR