Meny

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Skadeoppgjør
Middels
21
av 29 innen
forsikringsselskap
23%
anbefaler
Enter Forsikring
Filtrer omtaler
27
9
7
11
105
Sorter omtaler etter
Viser av 159 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig å skal sørge for at alle jeg kjenner aldri velger Enter"
7 syns denne omtalen er nyttig

Gikk i fra Enter over til Gjensidige for litt øve et år siden å fikk nylig regning på 3000kr et år etter som de kaller slutt oppgjør, det vil si jeg skal betale på km et helt år hos enter som jeg sa opp for ett år siden, syns dette er useriøst så skal gå videre med dette, tips: styyr unna enter forsikring, dyrt å vere kunde og dyrt å ikke vere kunde hos dem etterpå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårligste selskap"
6 syns denne omtalen er nyttig

Med bonus på 75%+5år sitter jeg igjen med 40% bonus etter bil skade på for 17000kr.

Om jeg hadde forsikring i mitt gamle selskap, hadde jeg fremdeles hatt bonus på 70%+1år.
Dette kaller jeg røveri og fraråder at noen bruker dette selskap.

Skuffet-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Det verste selskapet jeg har vært borti!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna! Horrible kostnader som ikke gir mening. Banken min fikk helt sjokk når de fikk tilsyn i hva jeg egentlig betalte i forsikring i måneden.
Jeg byttet forsikring, og sparte 2000 kr i måneden!
Men det topper seg ikke der. Jeg fikk nettopp en regning på sluttoppgjør, på hele 4000 kr. Det verste med dette sluttoppgjøret er at det er beregnet for måneder jeg faktisk har sagt opp forsikringen, og ikke engang benyttet meg av det.
Anbefaler INGEN dette forferdelige selskapet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke, kun telefonsvarer. "
5 syns denne omtalen er nyttig

De tar ikke telefonen kun telefonsvarer med støyende musikk og en forferdelig stemme som sier at man skal taste 1 for riktig telefon nummer eller endre tast 2. Og så kommer det at de ringer deg tilbake, det gjør de ikke! Dårlig service for oss kunder! Man kan lure på hva man betaler for å opprettholde et slikt selskap. Dette kan man bare ikke godta, Skammelig!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Fått bedre tilbud på et kjøretøy av en konkurrent, lite villige til å gi bedre tilbud til meg enda jeg har alle forsikringer hos dem i over 20 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen problemer. Blir som avtalt. Kan anbefales på det sterkeste. Har kjempegod dekning og gode priser.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Hvilket ❤ er det de refererer til i reklamen?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos enter i 4 år. Har null skade i de 4 årene. Bilen var forsikret til og med 31.12.16 jeg ringte å byttet navn på avtalen vår fra firma til privat. Betalte faktura for hele året 2017 den 4 og var uheldig den 5 da bakruta knuste. Kom ikke fram i tlf måtte sende flere mail og mange tlf med uerfaren saksbehandler og etter 4 dager får jeg beskjed at i og meg jeg var mellom to avtaler! Gjelder ikke forsikringen min!!! Og de kan ikke hjelpe meg!!!! Jeg har hørt og lest at det er god del kunder som har byttet pga når det gjelder å få hjelp, da er ENTER uten ❤.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rimelig forsikring"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kjenner meg heller ikke igjen i de dårlige vurderingene av Enter forsikring. Selv har jeg ikke hatt så mange skader, men senest i forbindelse med skifte av frontruteglass opplevde jeg en problemfri og enkel skadedekning.

Enter er av de rimeligste forskringene på el-bil! Litt treig kundeservice på telefon, men de digitale tjenestene har kjapp respons.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Sykt hjerte"
4 syns denne omtalen er nyttig

Var uheldig og et tre blåste overende og landet i front på bilen da jeg var på vei hjem fra Østlandet. Skade på over 20000,- (trodde jeg). Første skade jeg har hatt, i hele mitt 40+ lange liv. Oppjusterte en stund tidligere mine km fra 12 til 25000km. Noe som gir økt risiko og dermed økte utgifter for meg på nesten 8000,- 75% bonus. Da skaden skjedde, var kundeinfo litt rådvill om hvordan jeg skulle gå frem, men vi fikk bestilt veihjelp kr 500,-. Egenandel på verkstedet var 4000,- så sum er nå ca. 12000,- Jeg fikk en kort melding pr. e-post at skaden var betalt, 21 000,- og dette medførte tap av bonus.. Tap av bonus? Hvor mye? Info kom med en ekstra regning på ca. 3000,- med et bonustap på 15%. Hvordan kan det ha seg at du betaler så mye for risiko, som er akseptert av begge parter, og så skal jeg tape bonus for en uforskyldt hendelse? Ikke kjørte jeg i fylla, over fartsgrensen, rota med telefonen etc. Og, her skulle det økonomiske krav blitt rettet til Statens veivesen som forvalter eiendom langsmed europavei. Kanskje de ikke gidder, kanskje de får dobbelt opp. Nei, et forsikringsselskap med så dårlig hjerte at det går ut over klar tankegang og vurderingsevne. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bare gode erfaringer med Enter bilforsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes de har vært greie, jeg krasjet og det var min skyld, men de reduserte ikke bonus og økte ikke forsikringspremien. Er også fornøyd med innboforsikringen jeg har i Enter. Har reiseforsikring i Enter også, men ikke noen erfaring der siden jeg ikke har skadet meg på reise. Fraråder derimot å ha husforsikring i Enter siden det er Tryg som tar over saken fordi Enter er et underselskap av Tryg. Alle saksbehandlerne jeg har snakket med i Enter er kjempetrivelige, hyggelige, ærlige og svarer raskt på e post!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kan ikke dele negative erfaringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Enter forsikring i flere år og kan ikke bekrefte de dårlige erfaringer rapportert her, men samtidig har jeg hatt få skader ved bilen. Jeg hadde en skade i møte med en elg, dette tok forhandleren med Enter uten at det var noe problem. Avgift ble mindre fra år til år, så her var det heller ikke noe problem. Når jeg etter tilsendt faktura ønsket å sette ned årlige km, så ble dette gjort fort og ukomplisert, selv om de da ja fikk et mindre beløp fra meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Så lenge du ikke har et problem, har Enter et stort hjerte"
9 syns denne omtalen er nyttig

Kona og datteren min ble stående med motortrøbbel i nærheten av Jevnaker. Jeg ringte Enter Veihjelp som brukte ikke mindre en 5 timer(!!!) på å komme til stedet. For orienteringens skyld: Jevnaker ligger midt på tjukkeste Østlandet, og er ikke langt unna noe som helst. Bilen ble fraktet til Gjøvik, men skal ikke repareres der. Stiller Enter opp og hjelper med frakt av bilen hjem igjen? Svaret fra Enter i en lettere oppgitt tone: "Du må jo forstå at vi ikke dekker mer enn en transport pr skade. Du kan jo forsøke å selge bilen din der den står i dag. "
Oppsummert: Skuffet og forbannet kunde som ALDRI skal bruke Enter Forsikring igjen. Det lille selskapet med det store hjertet bør man styre unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk Enter som forsikring da jeg kjøpte ny bil. De er dyre, og ringer du de får du ikke svar. De svarer også frekt hvis du klager.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Bare rot"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har to erfaringer med Enter begge ganske dårlig.

Første ble kona kjørt på av en som ikke overholdt vikepliktskilt (i tillegg kom han fra parkeringsplass og brøt høyreregelen). Skyldspørsmålet var det liten tvil om men det tok et halvt år å få det bekreftet fra Enter deretter tok det enda flere telefoner og mer tid før erstatningen kom.

Den andre saken var når jeg kjøpte bil og ble tilbudt merkeforsikring av forhandleren. Det viste seg å være en Enter forsikring selv om den het Ford forsikring. Når denne ble sagt opp og bonusen skulle overføres gikk det først greit men et halvår etter sendte de ny melding om at de ikke hadde bonus på meg. Resultatet ble at jeg gikk ned fra 80% til 20% bonus. Etter å ha sendt kopi av forsikringsbeviset og kvitteringen fra Enter rettet det seg. Enter selv kunne ikke finne dette i sine systemer sa de.

Jeg ringte og sendte de samme dokumentene til Enter også, men tydeligvis forgjeves for de sendte samme meldingen to ganger til. Samme runden med dokumentasjon for å få tilbake bonusen igjen begge ganger.

Håper de har fått litt bedre kontroll etter hvert for det var også gjennomgående at hver gang du ringte måtte du starte helt på nytt. Brev fikk du sjelden svar på.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"STYR UNNA!!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Enter forsikring nekter å ta imot oppsigelse av forsikring, skrekkelig situasjon å havne i. Mitt nye selskap sendte oppsigelse, men Enter nekter på å ha fått den, og dermed sitter jeg med to selskaper samtidig og må rydde opp. Har selv sendt kopi av oppsigelsen, men Enter blånekter på alt. Kafka-prosess.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kraftige prisøkninger og dårlig kundebehandling. Fryktelig tungrodd system, føre over bilen på ektefelle eller dele opp regning er vanskelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Enter holder bevisst igjen utbetalinger"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet 1 mnd på penger jeg har til gode i selskapet.
De skylder hele tiden på data-problemer, som selvsagt er helt latterlig.
Her er det bare snakk om å utnytte kundene. Lurer på om jeg kunne sagt det samme dersom jeg hadde en ubetalt faktura fra dem...?
STYR UNNA ENTER FORSIKRING.
Det er mange andre forsikringsselskap som er langt mere proffe og som har minst like bra priser og vilkår.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeoppfølging"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nylig skiftet bil og mc forsikring samt ulykke til Enter Forsikring, men angrer allerede etter få dager. Selskapet har skremmende treg responstid og virker uprofesjonelle. Det tilbys totalkundefordeler, men når jeg etterspør dokumentasjon på hva som tilbys, så fins ikke dette nedskrevet noe sted. Jeg gir likevel Enter Forsikring en ny sjans, men uten ytterligere margin for å trekke meg ut.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Særdeles dårlig kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Sto med defekt bil som ikke kunne kjøres onsdag før påske. Fikk ved første henvendelse beskjed om at leiebil ble dekket og at de skulle ordne leiebil slik at påsken ble reddet for familien på 5. Jeg ventet på leiebil men fikk 12 timer senere beskjed om at de ikke dekker leiebil likevel uten annen begrunnelse enn at vilkårene ikke var oppfylt mht kaskoskade. Definitivt ikke et selskap å anbefale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Misfornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kan på det sterkeste fraråde folk å bruke dette selskapet. Mer useriøs kundebehandling skal man lete lenge etter. Svært arrogante saksbehandlere, som ikke er til noen hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes at den total vurdering om Enter stemmer ikke med mine erfaringer. Altid vært kjap og grei å ha med å gjøre. Jeg kan anbefale dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig oppfølging etter skade"
4 syns denne omtalen er nyttig

Min parkerte elbil ble kjørt på av lastebil. Dette kostet meg likevel ca 2000 kr i bensin og bompasseringer. Særkravet skulle rettes til motpart, men dette ble aldri gjort. Sløvt av Enter å ikke videresende kravet slik de hadde lovet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Det lille forsikringsselskapet med det "grådige hjertet""
8 syns denne omtalen er nyttig

Vi brukte Enter i 4 år. Hvert år fikk vi en økning i premien med mellom 15 og 20 %. Vi hadde ingen skader. 3 året skrev vi en klage, og den ble tatt delvis til følge. 4. året klagde vi igjen, og fikk høre at vi hadde egentlig fått en god pris, vi burde betalt mer. Vi bytta selskap, og fikk kraftig redusert premien.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Hybridbilforsikring."

Dyrt og pushet av Møller bil. Dårlig kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Godtar ikke oppsigelse"

Sender nye fakturaer etter å ha mottatt oppsigelse fra mitt nye forsikringsselskap.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR