Eg fikk avtale gjennom bilhandleren når eg kjøpte en ny bil. Alt så veldig bra ut, billeg og fint. første faktura kom med kun del av den månedlig summen. Husker ikkje akkurat kor mange fakturar kom den veka men ca gjennomsnitten var 3-5 fakturar per veka med kun deler av den månedlige summen. Med rundt 15-20 fakturar per mnd var ein som eg mista og derfor betalte ikkje, straks fikk eg melding om oppsigelse av avtale dersom eg ikkje betalte. Eg ringte med det samme og fik svar om at det var jo min skyld eg ikkje betalte og eg måtte inngå ny avtale til dobbelt pris, dersom eg ikkje var bilhandler kunne eg ikkje få opprett den samme pristilbudet. Så snart eg hadde den nye avtalen med dobbelt pris starta fakturene å komme regelmessig ein gong i måned med heile månedsbeløpet. Helt forferdelig kundeservis.
Ingenting er bra, de er kun ute etter pengene dine. Enter sender faktura uten noen som helst forklaring, gjerne etterfulgt av purregebyr og senere doble purregebyr til tross for at en forsøker å finne ut hva det er de sender faktura på. Makan til slett selskap kan en neppe finne der ute. Alt kan bli bedre Mine erfaringer er at dersom en henvender seg til forsikringsselskapet med spørsmål får en gjerne Ha en god dag og beskjed om at de har funnet en faktura noen år tilbake som en ikke har betalt. Så kommer en purring og så kommer en ny purring og dette uten at en har fått svar på det en tok kontakt. Har inngått en forsikringsavtale med nytt forsikringsselskap, men likevel sender de haugevis med papirer for nytt år og påstår at de gjør det fordi de mangler kr 655 i innbetaling for en av mine avtaler. Og det uten forklaring. Når jeg så går gjennom avtalene en for en og beregner (for dem) hva jeg har til gode på hver av avtale så svarer de ikke. Det er både frekt og respektløst.
Sendte ikkje faktura. Men sendte Faktura med Purregebyr. Kundebehandler var i dårlig humør allerede før eg begynnte å prate.
Byttet forsikring til gjensidige, enter fortsatte å sende meg faktura, har ikke klart å ordne dette enda, og det er et halvt år siden jeg har byttet forsikring, sitter igjen med 12000+ kroner i inkasso. Enter mener at de ikke har fått oppsigelse, mens gjensidige har sendt det flere ganger, har til og med fått den selv og videresendt til enter. STYR UNNA
Fikk brev fra Enter 01.12.17 hvor de sa at de ikke hadde sendt ut faktura for bilforsikringen. Ny faktura var vedlagt. Videre sto det at vi kunne se bort fra betalingsfristen på fakturaen, og at ny frist var 01.01.18. Vi betalte fakturaen 19.12.17. Dagen etter kom det et brev om oppsigelse av forsikringsavtalen hvor det sto at tidligere varslet krav ikke var betalt. Siden vi hadde betalt dagen før gjorde vi ikke noe med dette. Men i januar kom det et brev fra Trafikkforsikringsforeningen om at bilen ikke var forsikret. I telefonsamtale med Enter fikk vi bekreftet at forsikringen faktisk var betalt. De sa at det var noe som hadde "krysset" hverandre. Dette var ikke særlig tillitvekkende, og vi bestilte derfor ny forsikring hos Sparebank 1. Denne skulle gjelde fra 08.02.18. Dette greide imidlertid Enter å forpurre slik at vi måtte slite med selskapet fram til 13.03.18. Noen avregning fra Enter har ikke kommet, men vi har fått diverse fakturaer og purringer.
Dårlig kundeservice, laaaaaaaang tlf tid... Ingen ringte meg tilbake selv om jeg tastet dette valget.. Alltid ca 40 i kø
Elendig selskap. Er umulig å få kontakt med de og man får alltid forskjellige beløp på e-faktura osv. Bare tøv og rot i systemet. Råder alle til å holde seg unna.
Fikk en god pris via forhandler og gikk for Enter selv om jeg var blitt advart av flere venner om faktura rot osv. Bestemte meg for avtale giro så det ikke skulle bli faktura problemer. MEN de forsyner seg grovt av kontoen godt utover avtalt pris og i tillegg er de frekke nok å sende papirfakturaer og purringer med gebyrer. Når det gikk opp for meg at jeg faktisk har betalt 1200,- for mye i 2017 og de i tillegg plutselig sender en faktura på 1877,- for manglende betaling for 2017. Det er ren svindel og umulig å få hjelp til å rydde opp i kaoset
Jeg ordnet forsikring gjennom bilforhandler, og trodde at dette var et bra forsikringsselskap. Jeg var fornøyd først, ettersom jeg rygget inn i noen andres bil og de ordnet opp uten problem. Problemet ligger i fakturasystemet deres. Etter å ha betalt hver måned, fikk jeg i desember brev om at manglende innbetaling førte til at jeg ble "kastet ut". Jeg ringte dem for å rette opp i feilen, men kom ingen vei med dette, da de mente at det var min feil. I slutten av januar får jeg ny regning. Denne er på nesten 5000kr. Når jeg ringer for å sjekke hva dette går ut på, mener de at dette er tilbakebetaling for fire mnd jeg ikke har betalt. Jeg svarer at jeg har betalt hver mnd, og de sier at de skal ringe tilbake når de har fått sjekket opp i dette. Hører ikke fra de. Når jeg ringer igjen, får jeg beskjed om at de kan se at jeg har betalt inn alle måneder bortsett fra to, og trenger dermed å betale bare halvparten. Når jeg sier at dette er feil, og sender kontoutskrift, hører jeg ikke fra de lengre. Jeg ringer dem nok en gang, og får nå snakke med noen som er høyere opp i systemet, der jeg får beskjed om at jeg egentlig aldri var "kastet ut", hadde vært forsikret hele tiden, og at jeg måtte betale for mnd fra desember og 3 måneder frem til nå. Beløpet stemmer ikke med månedssummen, og det virker som om de har hentet et beløp fra løse luften, men de nekter og gi seg, og regninger er betalt. Jeg har nå byttet forsikring, og bedt om å få oppsigelsesbrev på mail fra det nye forsikringsselskapet, slik at jeg forhåpentligvis slipper mer styr.
Etter å ha byttet selskap til Nemi, klarer ikke Enter å stanse utsending av fakturaer. De har evig lang kø på telefon og lang svartid på mail. De ba meg pr mail om å betale den første fakturaen etter oppsigelse for å få restbeløp refundert. I etterkant sender de imidlertid ut nye fakturaer for perioden etter oppsigelsesdato også. Håpløs kundeservice.
Skjønner ikke helt hvorfor er det så mange dårlig omtaler her - man får det man betaler for hos Enter, enkelt og greit. :)
De mener de ikke har avtaler med NAF, de mener at de ikke dekker frakt på bil til verksted når dekket er punktert, etter jeg har betalt rundt 10.000 for skader og punktert dekk vil de ikke dekke dette men sier at de dekker frakt og har avtale med NAF, de forandrer mening på hva du har krav på avhengig av konsulenten du ringer til. En annen ting er at du som kunde burde komme deg vekk fort før de sletter medlemskapet ditt uten varsel, det gjorde de med meg. Viste seg at jeg har gått flere uker uten forsikring på bil uten å fått noen form for informasjon rundt dette. De sender faktura til feil adresse, når jeg fikk post av dem endelig etter 3-4 måneder var det sensitiv informasjon om en annen mann og dame som tydeligvis var kunder der. Ikke nok med det men vi har skriftlig avtale om 500,- i måneden. Denne ble plutselig 1500,- i måneden uten forvarsel og dekker ikke halvparten av DNB sin forsikring til halve prisen av dette.
I første omgang virket dette Kjempebra, fikk en god avtale via forhandler når jeg kjøpte ny bil i høst. Så kom problemene. Det gikk en mnd., to så tre å ennå ingen faktura eller forsikringsbevis ble mottatt. Måtte ringe Enter for å få tilsendt dette, og ble straffet med tre måneders betaling pluss oppstartsgebyr. Så var det oppjustering av kjørelengde. Ingen problem! Du får bekreftelse på mine sider! Noen dager senere mottar jeg vanlig månedlig faktura og en faktura over dobbelt så dyr som den månedlige. Med tanke på elendige fakturaer med minimalt av opplysninger ringer jeg for å høre hva blodpengene er til. Ikke nok med frekk kundebehandler men i tillegg er det "straffegebyr" siden kjørelengde blir forlenget, med tilbakevirkende kraft. Dette ble jeg ikke informert om når jeg økte km, i mine øyne svindel. Tok straks kontakt for å annullere dritten, tar heller buss frem til jeg er trygt hos Gjensidige. Men er spent nå på hvor mye trøbbel det vil bli i etterkant, siden jeg allerede har fått nok et par uforstående fakturaer, uten noe som helst forklaring. Aldri om dette firmaet kommer til å få noe som helst positivt fra meg!
Forferdelig kundeservice, fakturaer som ikke dukker opp & fakturaer som ikke stemmer. Ingen respekt for kunden og null ydmykhet
Jeg fikk fremdeles faktura selv om jeg byttet forsikringen. Jeg kontaktet dem og de sa at de ikke har mottatt noen oppsigelsesbrev fra mitt nye forsikringselskap. Den nye forsikringen sa at de sendte det lenge siden men de insisterte at de fikk ingenting.
Ble møtt av utrivelig selger som var ovenfra og ned. Jeg vil ikke bli behanlet slik så jeg ringte annet selskap i stedet. Treff en veldig hyggelig selger der :-)
Flyttet bilforsikring fra Enter til Eika og følgende har skjedd: Regning fra Enter forsikring kom fortsatt I posten Enter forsikring har levert oppsigelse til Eika uten mitt samtykke for å fortsatt få mine penger for deres tjenester som jeg ikke ønsker Bytt til annet forsikringsselskap så fort du har mulighet disse kan mann ikke stole på
Det er verste selskapet. Jeg hadde eget skade på kjøretøy (knekt sispensjon) de sa at kasko ikke dekke sånne skadene. Ikke gått grunn. Ikke anbefalast
Enter forsikring slettet bilforsikringen min den dagen jeg bestilte ny forsikring hos Storebrand, de ventet ikke til avtalen hadde gått ut. Jeg kjørte nesten to uker uten forsikring på bilen. Jeg fant ut dette da jeg fikk brev om dagsbøter i posten.
Umulig å få sagt opp bilforsikring. Byttet bilforsikring i november 2017, overtagelse av nytt forsikringsselskap med oppstart 2/12-17. Får fremdeles regninger og purringer (februar 2018) flere ganger i mnd. Har betalt regning både for desember og januar, men likevel kommer de rennende inn på løpende bånn! Elendig kundeservice! De oppleves hyggelige per telefon, men ingenting skjer. STYR UNNA FOLKENS! Dette er "TV2-hjelper deg"-materiale!
Jeg fikk en forhandler avtale som jeg ble informert om at kun varte i 3 år. Jeg ringte etter tre år da prisen på forsikringen hadde gått opp. Da møtte jeg en hyggelig dame som fikk ned prisen min slik at jeg ble godt fornøyd. Jeg fikk også en bekreftelse per mail. Det tar litt lang tid før dem ringer opp igjen bare...
Dette er et selskap du må styre unna!! Er kun et eneste rot når det kommer til faktura, der du blir dobbelfakturert, samtidig som du får purring for ikke å betale.. Har vært i kontakt med de flere ganger for å be de rydde opp uten at noe skjer. Fikk nå varsel om avskilting av bilen fra statens veivesen, SELV om forsikringen er betalt frem til mars, og fått bekreftet det per melding (er nå i januar), men Enter har selv varslet at jeg ikke har betalt. KUN ET ENESTE ROT!!
Jeg har ikke noe positivt å si om Enter! De har sendt meg fakturaer i hytt og pine uten og nevne hvilken av dem jeg må betale. Totalt har jeg mottatt en samlet faktura sum på nesten 40 000, på en måned! Jeg har måtte ringt dem og avklart hvilke jeg må betale og da jeg ringte opplevde jeg svært dårlig kundeservice. Jeg håper inderlig at Enter Forsikring leser disse omtalene og lærer fra dem.
Det er ingenting bra med Enter annet enn prisen. Fakturaer med feil datoer (innrømmer heller ikke disse feilene), Følger ikke opp og varsler ikke om feil ved innbetalinger før det for sent. Den minst personlige kundeservicen jeg har vært borti og helt umulig å få tak i på telefon.
Bruker for lang tid på å svare på hendvendelser. Tok 22 dager og 5 mailer før jeg fikk svar og riktig faktura tilsendt. Dette er altfor lang tid.