Meny

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
21
av 29 innen
forsikringsselskap
25%
anbefaler
Enter Forsikring
Filtrer omtaler
31
11
8
12
112
Sorter omtaler etter
Viser av 174 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

I første omgang virket dette Kjempebra, fikk en god avtale via forhandler når jeg kjøpte ny bil i høst. Så kom problemene.
Det gikk en mnd., to så tre å ennå ingen faktura eller forsikringsbevis ble mottatt.
Måtte ringe Enter for å få tilsendt dette, og ble straffet med tre måneders betaling pluss oppstartsgebyr.

Så var det oppjustering av kjørelengde. Ingen problem! Du får bekreftelse på mine sider!
Noen dager senere mottar jeg vanlig månedlig faktura og en faktura over dobbelt så dyr som den månedlige.
Med tanke på elendige fakturaer med minimalt av opplysninger ringer jeg for å høre hva blodpengene er til. Ikke nok med frekk kundebehandler men i tillegg er det "straffegebyr" siden kjørelengde blir forlenget, med tilbakevirkende kraft. Dette ble jeg ikke informert om når jeg økte km, i mine øyne svindel.

Tok straks kontakt for å annullere dritten, tar heller buss frem til jeg er trygt hos Gjensidige.

Men er spent nå på hvor mye trøbbel det vil bli i etterkant, siden jeg allerede har fått nok et par uforstående fakturaer, uten noe som helst forklaring.

Aldri om dette firmaet kommer til å få noe som helst positivt fra meg!

Steinbekk
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna Enter forsikring"
5 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice, fakturaer som ikke dukker opp & fakturaer som ikke stemmer. Ingen respekt for kunden og null ydmykhet

Jomatz36
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk fremdeles faktura selv om jeg byttet forsikringen. Jeg kontaktet dem og de sa at de ikke har mottatt noen oppsigelsesbrev fra mitt nye forsikringselskap. Den nye forsikringen sa at de sendte det lenge siden men de insisterte at de fikk ingenting.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Nybileier
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utrivelig selger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble møtt av utrivelig selger som var ovenfra og ned. Jeg vil ikke bli behanlet slik så jeg ringte annet selskap i stedet. Treff en veldig hyggelig selger der :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Nok nå!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet bilforsikring fra Enter til Eika og følgende har skjedd:

Regning fra Enter forsikring kom fortsatt I posten

Enter forsikring har levert oppsigelse til Eika uten mitt samtykke for å fortsatt få mine penger for deres tjenester som jeg ikke ønsker

Bytt til annet forsikringsselskap så fort du har mulighet disse kan mann ikke stole på

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke dekke skadene"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er verste selskapet.
Jeg hadde eget skade på kjøretøy (knekt sispensjon) de sa at kasko ikke dekke sånne skadene.
Ikke gått grunn. Ikke anbefalast

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Useriøs"
3 syns denne omtalen er nyttig

Enter forsikring slettet bilforsikringen min den dagen jeg bestilte ny forsikring hos Storebrand, de ventet ikke til avtalen hadde gått ut. Jeg kjørte nesten to uker uten forsikring på bilen. Jeg fant ut dette da jeg fikk brev om dagsbøter i posten.

Camilla K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Umulig å få sagt opp bilforsikring!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få sagt opp bilforsikring. Byttet bilforsikring i november 2017, overtagelse av nytt forsikringsselskap med oppstart 2/12-17. Får fremdeles regninger og purringer (februar 2018) flere ganger i mnd. Har betalt regning både for desember og januar, men likevel kommer de rennende inn på løpende bånn! Elendig kundeservice! De oppleves hyggelige per telefon, men ingenting skjer.

STYR UNNA FOLKENS! Dette er "TV2-hjelper deg"-materiale!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt toppers!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en forhandler avtale som jeg ble informert om at kun varte i 3 år. Jeg ringte etter tre år da prisen på forsikringen hadde gått opp. Da møtte jeg en hyggelig dame som fikk ned prisen min slik at jeg ble godt fornøyd. Jeg fikk også en bekreftelse per mail. Det tar litt lang tid før dem ringer opp igjen bare...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Et eneste rot uten like!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap du må styre unna!! Er kun et eneste rot når det kommer til faktura, der du blir dobbelfakturert, samtidig som du får purring for ikke å betale.. Har vært i kontakt med de flere ganger for å be de rydde opp uten at noe skjer. Fikk nå varsel om avskilting av bilen fra statens veivesen, SELV om forsikringen er betalt frem til mars, og fått bekreftet det per melding (er nå i januar), men Enter har selv varslet at jeg ikke har betalt. KUN ET ENESTE ROT!!

Tidligere-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Kundeservice og faktura"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke noe positivt å si om Enter! De har sendt meg fakturaer i hytt og pine uten og nevne hvilken av dem jeg må betale. Totalt har jeg mottatt en samlet faktura sum på nesten 40 000, på en måned! Jeg har måtte ringt dem og avklart hvilke jeg må betale og da jeg ringte opplevde jeg svært dårlig kundeservice.

Jeg håper inderlig at Enter Forsikring leser disse omtalene og lærer fra dem.

Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Minst oversiktlige fakturaene jeg har vært borti, og fantastisk dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingenting bra med Enter annet enn prisen.
Fakturaer med feil datoer (innrømmer heller ikke disse feilene),
Følger ikke opp og varsler ikke om feil ved innbetalinger før det for sent.
Den minst personlige kundeservicen jeg har vært borti og helt umulig å få tak i på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Trege"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bruker for lang tid på å svare på hendvendelser. Tok 22 dager og 5 mailer før jeg fikk svar og riktig faktura tilsendt. Dette er altfor lang tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget gode priser og hyggelig kundeservice"

Enter har klart å gi meg de mest konkurransedyktige priser og har hatt veldig hyggelig kundeservice. Det kan ta for lang tid å få snakket med kundesenteret men det er bare å ha litt tålmodighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dobbelfakturering og ingen svar på telefon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mottar faktura og purringer selv om jeg har avtalegiro-avtale som blir trukket hver måned.
Har enda ikke lykkes i å nå kundeservice per telefon, etter mange forsøk over lengere tid. Har ventet i opptil 30min uten svar.

Mitt råd er å styre unna.
Jeg har nå byttet til Storebrand som jeg utelukkende har gode erfaringer med. De ga også bedre pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ekstremt dyrt. Dårlig håntering av kunder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det koster veldig mye, sammenlignet med andre forsikringsselskap; de sender purring på fakturaer som har blitt alerede betalt; du får ingen hjelp når du ringer.

Erling N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enter erfaringer"

Min erfaring med Enter Forsikring er udelt positiv. Best på pris, suveren på service og oppfølging. Har alle mine forsikringer i Enter og er meget fornøyd. Eneste negative er at det noen ganger kan ta veeelldiiig lang tid å komme i kontakt med kundeservice.

Rigmor Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke kontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke kontakt gjennom telefon. Prøvd flere nummer. Får et lydbånd med en stemme som spør om jeg ønsker å bli ringt opp igjen. Jeg trykker 1 og får det samme spørsmål så lenge jeg orker å høre på. Hva er i veien med firmaet?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Seriøst, styr unna ja!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Leste faktisk omtaler her før jeg byttet til enter. Men tenkte det virket så bra, så hørte ikke etter. Men unngå dette elendige selskapet. Kundeservice er helt på tryne, går ikke å dele opp betalinger, og står MYE i liten skrift som ikke akkurat kommer deg til gode!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk i dag en purring på ikke betalt bilforsikring. Den var forfalt for mer enn ett år siden!? Har ikke blitt kontaktet før nå, og de forlanger purregebyr og truer med inkasso. Greit nok, men hvorfor har jeg ikke fått purring, eventuelt blitt kontaktet pr mail eller tlf før det har gått over ett år? Hva om jeg hadde havnet i en kollisjon? Det kunne damen jeg kontaktet ikke svare meg på!?! Hun mente at dette var en forglemmelse fra deres side...? Det hører med til historien at jeg har vært kunde i mer enn 11 år, men skiftet i dag til annet og forhåpentlig mer seriøst forsikringsselskap!! Her har dere en jobb å gjøre når det gjelder interne rutiner!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God erfaringer med Enter bilforsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært godt fornøyd med kundebehandlingen i forbindelse med skade på min bil, hvor jeg hadde skylda. Fikk svæt god veilednig/service av saksbehandler, da jeg henvendte meg til selskapet. Ikke bonustap og ingen økning av forsikringspremien.

Petter M
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Styr unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Enter til Eika. Opprinnelig årlig kostnad ca kr 4.000, - mottok purring fra Enter på kr 12.000, - midt i fellesferien (når regnskapsleder er på ferie - og hvor var originalfakturaen?)
Og tre måneder etter bytte av selskap. Påstod de ikke hadde mottatt oppsigelse. Heldigvis kunne Eika dokumentere oppsigelse via email. Fakturaen var nær ved å bli betalt.
Forsøk på svindel?

Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dårlig behandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Enter forsikring nekter å tildele motpart (deres klient) full skyld for noe hun tydelig har skyld i.
Både mitt forsikringsselskap og finansklagenemda er enig i at motpart har 100 % skyld, men Enter har kun dekket 2/3 av skaden. Da jeg har delkasko hos mitt forsikringsselskap har jeg måttet betale 1/3 av reparasjonskostnadene på egen bil.
Dette er fillepenger for Enter, men mye for en student.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig og oppsiktsvekkende!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet forsikring hos Enter etter anbefaling av bilselger. Prisen jeg fikk opplyst på telefon var rimelig (4300), mens prisen på Mine Sider plutselig var på kr 5900. Henvendte meg til kundeservice som lover svar innen to virkedager, men holdt ikke dette. Bytter umiddelbart til annet selskap og råder ingen å forsikre noe hos Enter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Purring på purring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sender meg purringer på purringer selv om jeg har avtalegiro, har ringt flere ganger men de klarer ikke å fikse opp i det.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR