Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sakene mine, er som regel blitt behandlet effektiv, raskt og har alltid fått meget god kundeservice. Et selskap som er å stole på !
Jeg sa opp en forsikring, men månden etter så fikk jeg en regning. Dessuten sjekket jeg faktura på nettsiden dems og der står den både som ubetalt og kansellert. Så de har scama meg. De lyver og går ikke ann å si opp.
Godt fornøyd med forsikringsselskapet og selve oppgjøret
Er raske å svare på saker og gir gode tilbakemeldinger
Rask og effektiv behandling. Hurtig oppgjør. Ikke noe om og men.
Dårlig når du miste mye og blir ranet på tur.Det er skuffende .
Jeg har hatt Fremtind/DnB i flere år og har ikke opplevd noe negativt annet enn leiebilen som er en dårligere størrelse og kvalitet i forhold til min egen. Etter flere år er det vel på tide å gjøre en undersøkelse hos andre selskaper om man kan spare noen kroner, det er jo det man blir anbefalt av alle. Jeg har følgende forsikringer hos Fremtind: bil, campigvogn, reise, innbo og forsikring på en gjenstand.
Betaler mye men får aldri noe igjen. Gjelder topp dekning også
God gjennomføring av saken. Håper det vil også bli i fremtiden.
Rask service når kontakt er opprettet Liten reaksjon etter at skadesaken var opprettet på web siden Total intrykk av Fremtind Forsikring er bra
Rask og effektiv oppfølging ved innmelding av sak, og kundeservice er veldig flinke og de gir gode råd.
Ble ikke behandlet som en kunde som man bør hjelpe i saken, men måtte argumentere mot eget forsikringsselskap. Skaden var annen parts feil og forsikringsselskapet burde tatt vårt parti.
Er veldig fornøyd.rask saksbehandling.hyggelig saksbehandler
Kort behandlingstid. Veldig fornøyd,, Bra informasjon på nettet.
Total feil vurdering av skade sak, men beskjed om se på skade saka enda en gang og da håper eg kan få ordna damp benk ovnen så eg får laga meg mat
Enkelt å melde inn skade. Rask tilbakemelding, rask løsning og rask utbetaling! Vi er veldig fornøyd med Fremtind