Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett å fylle ut skjema, rask saksbehandling og rask utbetaling!
Veldig fornøyd med både skade behandling og skadeoppgjør❤️
Skadesaken blei behandlet fort. Jeg kunne fått leiebil,men trengte det ikke. Ingen bonustap,sett at jeg kjører skadefritt i 3 år. Superfornøyd med forsikringsselskapet.
God forklaring , rask og dyktig. Forklaring va veldig tydelig og skjema på nettet er veldig lett og enkel å bruke
Grei og kort behandlingstid og greit oppgjør når uhellet er ute. Opplever respekt fra dyktige saksbehandlere og takstfolk.
Hurtig saksbehandling er veldig viktig , og likeledes oppgjør etter skade. Fikk litt feilinformasjon ved innmelding av skade, men det ble rettet opp hurtig.
Fikk knekket en støtdemper samme dagsomsetning vi skulle på langtur. 1 time senere satt vi leiebil på veg til destinasjonen. Dette var fredag før pinse. I løpet av en uka var all avklart og bilen var ferdig reparert etter en uke.
Enkel og grei saksbehandling, raskt oppgjør. Rrrrrrt
En sømløs opplevelse!🤓👌 Anbefales uten tvil, til alle som fortsatt nøler!
Jeg meldte skaden på nett og fikk gode svar på når jeg kunne forvente tilbakemelding. Kort og veldig greit!
Saksbehandler ikke svare e-posten og telefon som gjøre saken veldig vanskelig å slutte.
Melder skade på websiden og får rask svar og enkel avtale om reparasjon hos verkstedet
Rask og god saksbehandling og tydelig informasjon fra a - å:-))
Rask oppfølging etter innmeldt sak. Veldig enkelt og greit skadeoppgjør. Veldig godt fornøyd totalt sett😊
Ordrik saksbehandler som setter deg på plass. Veldig overbevisende, her lønner det seg å sette seg inn i bilens teknikk, selv om det er veldig vanskelig nå som alt er blitt så avansert!
Jeg fikk rask tilbakemelding på min skadesak, og den var ferdigbehandlet innen to døgn!