Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri opplevd maken til god behandling. Ofte kvir en seg for forsikringssaker, men dette var over all forventning. Dette deler jeg gjerne med alle.
Byttet fra Sparebank 1 til DNB Forsikring i 2017. Altså før de ble Fremtind. Allikevel blander de kundeforholdene i en gammel skadesak. Elendig skadebehandling. Nekter kunden å kunne prate med skadebehandler på telefon. Og velger å ikke engang se på vedlegg de blir sendt som er viktig i saken. Hadde en sak hos Gjensidige i høst. Der tar skadebehandler kontakt med engang. Du får mail med direktenummer til skadebehandler og dialogen er veldig mye bedre enn hos Fremtind.
Fornøyd med skade oppgjøret og raskt pengene på konto da jeg var så uheldig og falle og ødelegge brillene mine.
Veldig lett å melde inn en skade, oversiktlig og grei nettside. God kommunikasjon via Mail og rask behandlingstid. Anbefales!
Bra forsikring. Godt og raske på skadeoppgjør. Bra priser
Vi har sagt opp reiseforsikring fordi det er liten forståelse der
Raskt og godt skadeoppgjør. Svar på bare få minutter.
Fornøyd med raskt svar og raskt oppgjør, det kaller jeg god service.
God kommunikasjon med kundebehandler, gode priser og i di tilfellene man har hatt behov for forsikring har oppfølging vært smertefri og proff.
Meget fornøyd , overraskende rask behandling og gode veiledninger.
Jeg er meget fornøyd med Fremtind som forsikringsselskap!
Too long to solve the case, an obvious injury to the spine, knees and hands. Without any information on how insurance can help with recovery. After 5 months, I am still waiting for my case to be resolved… I hope soon.
God kundeservice, og raskt oppgjør på skademelding.
Rask behandlingstid. Bra kommunikasjon med saksbehandler. Raskt oppgjør. Akkurat slik det bør være👍
Topp reiseforsikring: Fortvilende at ikke fors.selsk har mere kunnskap om hva forsikringen dekker ifht NAV. I tillegg trekker Fremtind et tilfeldig alderstillegg uten bakgrunnsjekk. Vi fikk dekt 1/3 av prisen for nytt da de, uten å spørre oss, selv satte gjenstanden som 10 år gammelt. Det var var 4 år! Anbefaler ikke reiseforsikring fra Fremtind til noen! Bruk pengene på noe annet.
Sendt bare en melding på nettet med beskjed hva som hadde skjedd, alt det andre ble ordnet gjennom der bilen ble ordnet.